FANDOM

Mineral Museum – lokacja pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to muzeum które prowadzi Jewel, przyjaciółka Tangle.

Opis Edytuj

Mineral Museum to budynek położony w Spiral Hill Village. Jest to muzeum które prowadzi Jewel, przyjaciółka Tangle. Eksponaty które są tutaj wystawianie pochodzą z różnych przygód Tangle.

Historia Edytuj

Bonds of Friendship Edytuj

Mineral Museum

Jewel i Tangle przedstawiające Whisper kolekcję z Mineral Museum

W Sonic the Hedgehog Annual 2019 Tangle przyprowadziła Whisper do Mineral Museum, w którym przebywała Jewel. Po tym jak przyjaciółki pokazały Whisper muzeum, Babylon Rogues zaatakowali i zrabowali wszystkie eksponaty, po czym uciekli na swój statek. Tangle, Whisper i Jewel odzyskały potem skarby i posprzątały w muzeum.

Tangle & Whisper Edytuj

W Sonic the Hedgehog: Tangle & Whisper #1 Jewel zabrała Tangle do Mineral Museum, aby opatrzeć ją po tym jak wpadła na stoisko z Chili dogami w Spiral Hill Village. Później Tangle i Jewel wybiegły na zewnątrz, bo usłyszały przed muzeum strzały pochodzące od Whisper, która ścigała Sonica. Wkrótce potem Tangle powróciła do Mineral Museum z Whisper i jej Wispami, które bawiły się eksponatami. Whiper wyjaśniła wtedy Tangle i Jewel, że ścigała najemnika znanego jako Mimic, który podszywał się ostatnio pod Sonica. Nagle coś uderzyło w drzwi i Whisper szybko wybiegła na zewnątrz, aby to sprawdzić. Znalazła wtedy przybity do drzwi list od Mimica, z propozycją ostatecznego pojedynku.

The Last Minute Edytuj

IDW 24 Jewel Zombot

Jewel jako Zombot w Mineral Museum

W Sonic the Hedgehog #24 Tangle przybyła do Mineral Museum podczas ewakuacji Spiral Hill Village atakowanej przez Zomboty, aby sprawdzić co z Jewel. Została wtedy zaatakowana przez swoją przyjaciółkę, która już stała się Zombotem. Tangle zdołała zamknąć Jewel w jednej z muzealnych gablot, ale otrzymała przy tym porcję Metal Virusa na ramię. Mimo tego była w stanie odpierać Zomboty w Mineral Museum, do czasu przybycia Sonica. Tangle wyjaśniła mu wszystko, po czym razem z nim wybiegła na zewnątrz aby przygotować pułapkę która miała spowolnić Zomboty przed dotarciem na statek Restoration.