Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Miles Electric – przedmiot pojawiający się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to przenośny komputer stworzony przez Tailsa.

Opis[]

Miles Electric to szeroki, przenośny komputer. Posiada żółtą obudowę i dwie cyjanowe anteny. Wyposażony jest w ekran dotykowy, kontrolery, oraz jedną dźwignię po prawej stronie. Miles Electric jest w stanie pobierać i przechowywać dane z komputerów. Ułatwia mu to uniwersalny dostęp do wi-fi, który natychmiastowo pozwala połączyć się z danym komputerem.

Historia[]

The Fate of Dr. Eggman[]

W Sonic the Hedgehog #7 Tails podał Sonicowi Miles Electric, aby pobrał dane z komputera na statku Egg Fleet. Jednak z powodu ataku Neo Metal Sonica, Sonic nie miał okazji wykorzystać urządzenia i musiał się wycofać.

All or Nothinng[]

W Sonic the Hedgehog #26 Tails użył Miles Electrica, aby wyświetlić wszystkich członków grupy Deadly Six, do których Sonic przydzielał odpowiednie grupy uderzeniowe.

Out of the Blue[]

W Sonic the Hedgehog #32 Tails użył Miles Electrica aby napisać kod, który po wprowadzeniu do maszyny Eggmana uwolniłby Gemerla. Z pomocą Rouge udało mu się znaleźć tylny panel robota i podłączyć do niego, aby wykonać protokół.

Chaos Races and Badnik Bases[]

W Sonic the Hedgehog #33 Tails pobrał na swój Miles Electric pliki Doktora Eggmana, przesłane mu przez Rouge, ale nie mógł ich odczytać, ponieważ były zaszyfrowane. Zabrał potem Miles Electric do opuszczonej bazy Eggmana w pobliżu Windmill Village, aby podłączyć się do Eggnetu i rozszyfrować plany Omegi. W Sonic the Hedgehog #34 Tails próbował złamać zaporę antywirusową Eggnetu, używając Miles Electrica, lecz praca była żmudna. Kiedy pojawiła się Belle, lis zostawił na chwilę swój Miles Electric, ale przez to aktywował się alarm. Tails próbował odzyskać swoją dotychczasową pracę, lecz bezskutecznie.

W Sonic the Hedgehog #35 Tails odebrał na swoim Miles Electricu wiadomość od Rouge, która potrzebowała wsparcia Sonica w White Parku. W Sonic the Hedgehog #36 Belle korzystała z Miles Electrica, odczytując z niego plany Omegi potrzebne do naprawy. Później Tails przyglądał się swojemu urządzeniu, zdając sobie sprawę z tego, że skoro Belle odczytała bezproblemowo szyfr Eggmana, to musiała być jego dziełem.

Zeti Hunt[]

W Sonic the Hedgehog #42 Tails użył Miles Electrica aby poinformować Sonica o ataku Deadly Six na Restoration HQ. W Sonic the Hedgehog #44 Tails skontaktował się z Jewel poprzez Miles Electric.

Advertisement