Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Mighty the Armadillo – postać pojawiająca się w komiksach z serii Sonic the Hedgehog publikowanych przez IDW Publishing. Jest to antropomorficzny pancernik o wielkiej sile, najlepszy przyjaciel Ray'a. Pochodzi z alternatywnego świata.

Historia[]

Seasons of Chaos[]

Mighty znajduje żółty Szmaragd Chaosu

W Sonic the Hedgehog: 30th Anniversary Special Mighty i Ray przebywali w Spring Valley Zone, gdzie Mighty rzucał swojego przyjaciela głazami. W pewnym momencie jeden z nich wylądował tuż obok Amy. Mighty i Ray przeprosili ją i przedstawili się. Zgodzili się również pomóc jej w szukaniu Szmaragdów Chaosu, za pomocą radaru od Tailsa. W Summer Falls Zone żółty szmaragd spadł Mighty'emu na głowę. Bohaterowie ruszyli następnie do Autumn Forest Zone, gdzie odzyskali fioletowy szmaragd. Napadli ich wtedy jednak Fang, Bean i Bark. Mighty stanął w obronie przyjaciół i ruszył na Fanga, ale przyjął wyzwanie od Barka. Niedźwiedź zdołał jednak złapać pancernika i umieścić go w dziupli pobliskiego drzewa.

Mighty i Bark łącza siły

Mighty wydostał się z niej potem, kiedy Metal Knuckles pojawił się i zabrał szmaragd. Bohaterowie dowiedzieli się od Eggmana, że Heavy King przejął kontrolę nad jego robotami i bazą, a także zbierał Szmaragdy Chaosu do własnych celów. Mighty połączył siły ze swoimi wrogami i wspólnie z nimi wyruszył do Winter Caverns Zone. Przed wejściem do bazy zaatakowali ich Metal Sonic i Metal Knuckles. Mighty uratował wtedy Ray'a przed Metal Soniciem, zasłaniając go swoją skorupą. Po tym jak Eggman odzyskał kontrolę nad robotami, Mighty i Bark postanowili wspólnie zburzyć wejście do bazy, ale Eggman otworzył je zdalnie. Mighty wziął potem udział w walce z Heavy Kingiem, w trakcie której bohaterowie odzyskali szmaragdy i pozbawili robota mocy. Postanowili się następnie rozdzielić - Mighty zabrał ze sobą cyjanowy Szmaragd Chaosu i razem z Ray'em udał się szukać kolejnej przygody.

Charakterystyka[]

Osobowość[]

Mighty jest miły, uprzejmy i pomocny. Bardzo poświęca się również treningowi i doskonaleniu swojej siły, aby wykorzystywać ją do obrony swoich przyjaciół. Posiada silne poczucie sprawiedliwości i nie zostawia nikogo w potrzebie, a także przyjmuje wszelkie wyzwania od każdego złoczyńcy. Ma również w zwyczaju ograniczać swoją siłę w stosunku do tych, których nie uważa za zbyt wielkie zagrożenie. Docenia też dobrą walkę i osoby u których dostrzega podobne zainteresowania.

Wygląd[]

Mighty jest antropomorficznym pancernikiem. Posiada czarne futro i kremową skórę. Większość jego ciała, głównie na plecach, przykryta jest czerwonym pancerzem. Mighty posiada czarne oczy i czarny szpiczasty nos. Nosi białe rękawiczki i czerwone buty z białymi paskami.

Moce i umiejętności[]

Mighty dysponuje ogromną siłą, która pozwala mu jedną ręką podnosić i miotać ogromnymi głazami. Posiada także wysokie możliwości obronne dzięki swojej wytrzymałej skorupie, którą może blokować wrogie ataki. Potrafi również wykonywać Spin Attack, podczas którego zwija się w kulkę i skacze w kierunku przeciwnika.

Relacje z postaciami[]

Sojusznicy[]

Wrogowie[]

Advertisement