FANDOM

Mighty and Ray – czwarty odcinek serialu Sonic Mania Adventures.

Fabuła Edytuj

Ray wciąż poszukiwał Mighty'ego. W trakcie wędrówki usłyszał tajemniczy dźwięk wydobywający się z pobliskiego lasu. Ray zaczął się zastanawiać, kto wychodzi z gęstwiny. Wkrótce okazało się, że był to Metal Sonic, który zaatakował Ray'a i podarł niesiony przez niego plakat z wizerunkiem Mighty'ego. Ray wpadł na pobliską skałę. Metal Sonic zamierzał go wykończyć. Gdy Ray zamknął oczy, Mighty przybył i osłonił go swoim pancerzem przed szponami Metal Sonica. Ray bardzo ucieszył się na widok przyjaciela. Mighty podniósł skałę, na którą wpadł Ray, a następnie uderzył nią Metal Sonica. Robot otrzymał uderzenie i wylądował na dwóch nogach, ale chwilę później Mighty rzucił w niego skałą. Następnie Ray przytulił się do Mighty'ego. Chciał razem z nim przybić "żółwika", ale Mighty był na tyle silny że uderzył Ray'a i odrzucił go w tył. Gdy Mighty pomagał mu się podnieść, Metal Sonic wykrył posiadany przez Mighty'ego Szmaragd Chaosu. Metal Sonic odwrócił uwagę Mighty'ego. Gdy pancernik był odwrócony, Metal Sonic uderzył Ray'a i odrzucił go. Wiewiórka wylądował w uścisku Metal Sonica. Robot kazał Mighty'emu oddać Szmaragd Chaosu, w zamian za życie Ray'a, który był ściskany coraz mocniej. Mighty'ego wypełniał gniew, ale nie chciał by jego towarzyszowi coś się stało. Oddał więc Szmaragd Chaosu, a Metal Sonic puścił Ray'a. Gdy robot poleciał, Mighty próbował trafić go rzucanymi głazami, ale żaden nie trafił. Po tym jak Metal Sonic odleciał, Mighty stracił panowanie nad sobą. Ray uspokoił go jednak i pokazał jedną z palm. Mighty rzucił Ray'a na palmę, skąd wiewiórka obserwował dokąd zmierza Metal Sonic. Ray zauważył, że robot kieruje się do bazy Doktora Eggmana. Dostrzegł także Sonica i Tailsa, oraz Knucklesa, którzy z różnych stron zmierzali do bazy. Ray wskazał Mighty'emu kierunek i popędził w kierunku bazy Eggmana razem z nim. Tymczasem Doktor Eggman obserwował na radarze zbliżających się bohaterów, ze złowieszczym uśmiechem na twarzy.

Postacie Edytuj

Ciekawostki Edytuj