FANDOM

Metropolis – miasto pojawiające się w grze Sonic Forces. Jest to wielka metropolia korzystająca z nowoczesnej technologii.

Opis Edytuj

Metropolis to wielka, nowoczesna metropolia. Całe miasto składa się z białych wieżowców, które przebijają się ponad chmury. Obsługą Metropolis znajdują się liczne roboty, a do jego systemów obronnych należą głównie działka laserowe. Ulice w Metropolis są ciasne i przypominają powietrzne mosty. Doktor Eggman wybudował pod Metropolis ukryty generator zapasowej mocy dla Phantom Ruby, po tym jak doszedł do władzy. Znajdują się tu następujące poziomy: Capital City, Metropolitan Highway i Null Space. W tle można zaobserwować także latające statki z floty Eggmana i armady Resistance.

Historia Edytuj

Sonic Forces cutscene 226

Infinite walczy z Avatarem w Metropolis

W trakcie wydarzeń z Sonic Forces Metropolis znalazło się pod kontrolą Imperium Eggmana, podobnie jak 99,9% powierzchni całego świata. Siły Resistance postanowiły w końcu przypuścić zmasowany atak na miasto, uważając że było bezbronne. Niestety na jego straży stał Infinite, który wykorzystał Phantom Ruby do stworzenia niebezpiecznych iluzji. 80% sił Resistance zostało wyeliminowanych, a pozostał tylko Avatar. Jako jedyny dotarł do Infinite'a i stoczył z nim walkę, którą niemalże wygrał. Ich walka pozostała nierozstrzygnięta, ponieważ Infinite postanowił wycofać się, wiedząc że Resistance i tak pozostał tylko dwa dni do zagłady. Po tym jak Death Egg zostało zniszczone, Resistance ponownie przypuściło szturm na Metropolis, wierząc że moc Phantom Ruby była już osłabiona. Sonic został wysłany na poszukiwania Eggmana. Kiedy go jednak znalazł, wpadł w pułapkę Infinite'a i został uwięziony w Null Space. Szybko się stamtąd wydostał, dzięki pomocy Avatara. Po tym jak bohaterowie powrócili do Metropolis, dopadli Eggmana i przegonili go. Resistance zajęło natomiast Metropolis i pokonało armię doktora.

W innych mediach Edytuj

IDW Publishing Edytuj

Osobny artykuł: Metropolis (IDW)

W komiksach IDW Metropolis posiada taką samą historię, jak w Sonic Forces. Po wojnie miasto zostało mocno zniszczone w wielu miejscach.

Ciekawostki Edytuj