FANDOM

Metarex Viper (メタレックス・バイパー Metarekkusu Baipā?) – postać z serialu anime Sonic X. Jest to Metarex przypominający pół-węża pół-człowieka.

Opis Edytuj

Metarex Viper od pasa w górę posiada humanoidalne ciało, przypominające zbroję samuraja. Od pasa w dół ciągnie się mechaniczny ogon. Metarex Viper atakują w grupach, posługując się swoimi włóczniami. Nie należą do najsilniejszych Metarexów, ponieważ Sonic i jego przyjaciele poradzili sobie z nimi bez wykorzystania Działa Naddźwiękowego.

Historia Edytuj

Saga Metarexów Edytuj

W odcinku Podziemny sekret Metarex Vipery pilnowały podziemnej bazy, w której mieściła się fabryka sztucznych Szmaragdów Chaosu. Tails i Cosmo włamali się jednak do bazy, kradnąc szmaragd. Jeden z Metarexów próbował ich zatrzymać, ale został porażony prądem przez Tailsa. Pozostałe Vipery został wysłane w pościg. Dowódca Metarexów chciał namierzyć Szmaragd Chaosu, ale Tails zdezorientował go rozsiewając po całej bazie małe roboty generujące energię podobną do tej co szmaragdy. Jednak mimo to Metarex Vipery złapały Tailsa i Cosmo i odebrali im szmaragd. Szybko zostali jednak zniszczeni przez Sonica, Amy, Cream i Chrisa którzy przybyli swoim przyjaciołom na ratunek. Z kolei ich szef poległ z ręki Sonica, który wykorzystał moc Szmaragdu Chaosu.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • Metarex Viper wzorowany jest na naga z mitologii hinduskiej.