FANDOM

Metarex Crystal (メタレックス・クリスタル Metarekkusu Kurisutaru?) – postać z serialu anime Sonic X. Jest to Metarex zbudowany z organicznego lodu.

Opis Edytuj

Metarex Crystal to wysoki Metarex, zbudowany całkowicie z bardzo twardego lodu. Lód ten był w stanie stopić jedynie laser Tornada X, albo laser Niebieskiego Tajfunu wzmocniony mocą Głównego Szmaragdu.

Metarex Crystal jest równie silny co wytrzymały. Może tworzyć wstrząsy i szczeliny w ziemi jednym uderzeniem swoich ramion. Z dłoni może też wysuwać długie sople lodu, które jednak łatwiej jest skruszyć np. Spin Attackiem. Metarex Crystal może również ziać lodem ze swojej paszczy i zamrażać obiekty. Potrafi też korzystać z energii fałszywego Szmaragdu Chaosu do kamuflowania się i roztapiania lodu.

Historia Edytuj

Saga Metarexów Edytuj

Metarex Crystal pojawił się w odcinku Walka w lodowym pałacu. Zaszył się w lodowym pałacu Planety Breezy, z której ukradł Planeto Jajo. Metarex Crystal umieścił w pałacu fałszywy Szmaragd Chaosu, którym zwabił załogę Niebieskiego Tajfunu. Kiedy Sonic i jego przyjaciele weszli do pałacu, nie mogli zniszczyć lodu który osłaniał szmaragd. Metarex Crystal postanowił im się wtedy ujawnić. Wykorzystując moc fałszywego szmaragdu roztopił lodowy pałac, zmuszając bohaterów do ucieczki. Na zewnątrz Metarex Crystal stoczył walkę z bohaterami, którzy nie mogli go pokonać Odkryli jednak że mogą stopić jego lód laserami. Wykorzystali zatem działo laserowe Niebieskiego Tajfunu, zasilone mocą Głównego Szmaragdu. Laser był na tyle silny, że stopił Metarex Crystala. Metarex rozpadł się i wyrzucił z siebie skradzione Planeto Jajo.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria