FANDOM

Metarex Carrer (メタレックス・キヤリアー Metarekkusu Kiyariā?) – postać z serialu anime Sonic X. Jest to Metarex stworzony do przechwytywania Planeto Jaj.

Opis Edytuj

Metarex Carrer to wysoki, humanoidalny robot. Przypomina zbroję samuraja. Na plecach posiada macki ze szczypcami. Celem Careera jest wyciągać Planeto Jaja z planet i przenosić je. Metarex Carrer potrafi latać. Jest też bardzo wytrzymały. Może blokować ataki przeciwników swoimi ramionami. Atakuje ostrymi pazurami i mackami. Może też generować wokół siebie czerwone lasery, wyrządzające spore szkody w okolicy.

Historia Edytuj

Saga Metarexów Edytuj

Metarex Carrer pojawił się po raz pierwszy w odcinku Posłaniec z deszczu meteorytów. Zaatakował Anielską Wyspę i ukradł z niej Planeto Jajo. Sonic i Knuckles próbowali go zatrzymać, ale nie udało im się to. W odcinku Desperackie poszukiwanie Sonica Metarex Carrer i Metarex Kingape uciekali z dżunglowej planety, z której ukradli Planeto Jajo. Career pochwycił w swoje macki skrzydła Niebieskiego Tajfunu, próbując je wyrwać. Został tym razem zniszczony przez strzał z Działa Naddźwiękowego. Jego szczątki rozbiły się na powierzchni planety, z której przed chwilą odlatywał.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria