FANDOM

Metal Sonic 3.0 – mechaniczna kopia Metal Sonica i jednocześnie kopia jeża Sonica. Jest to czarno-żółty robot pojawiający się w grze Sonic Rivals 2. Został skonstruowany przez Doktora Eggmana Nega.

Historia Edytuj

Metal Sonic pojawia się w historiach: Shadow & Metal Sonic i Silver & Espio. Doktor Eggman Nega wykorzystuje go do przebudzenia Ifrita, potwora z innego wymiaru. Robot ściga się z bohaterami, oraz toczy z nimi pojedynki. W końcu dochodzi do ostatecznej walki z Ifritem. Robot przegrywa walkę, a potwór zostaje zniszczony. Nieznane są dalsze losy Metal Sonica 3.0, ale prawdopodobnie zginął w walce, lub został uwięziony w wymiarze Ifrita, razem ze swoim stwórcą.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Metal Sonic 3.0 nie dysponuje szczególną osobowością. Ślepo wykonuje rozkazy swojego stwórcy i jest mu bezgranicznie lojalny. Podobnie jak Metal Sonic, nie umie mówić i komunikuje się za pomocą mechanicznych odgłosów.

Wygląd Edytuj

Metal Sonic 3.0 posiada taką samą budowę ciała jak Metal Sonic: głowa z trzema odstającymi do tyłu kolcami, oraz parą szpiczastych uszu. Posiada szpiczasty nos na twarzy i czerwone oczy. Jego ciało posiada otwór z tyłu, służący jako napęd odrzutowy, oraz drugi otwór na brzuchu. Ręce posiadają coś kształt naramienników, a dłonie zakończone są ostrymi pazurami. Robot posiada chude nogi, a jego stopy przypominają buty.

Metal Sonic 3.0 różni się od Metal Sonica tym, że posiada inną kolorystkę. Pancerz ma czarno-żółty kolor. Żółte kolory znajdują się na dłoniach, na czole i nad oczami przebiega kilka pasków, oraz podobnie na butach. Pozostałe części ciała są czarne lub srebrne.

Moce i umiejętności Edytuj

Metal Sonic 3.0 dysponuje tymi samymi umiejętnościami co Metal Sonic w Sonic Rivals 2. Są to zarówno podstawowe ataki, takie jak Spin Jump, czy Spin Dash, jak również i Copycat. Wspomniana umiejętność pozwala robotowi na kopiowanie specjalnych ataków jego wrogów, co czyni możliwości Metal Sonica 3.0 nieskończonymi, w kwestii wykonywania ataków.

Relacje z postaciami Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyny robot podobny do Sonica, z którym niebieski jeż nigdy się dotąd nie spotkał.
  • Kolorystyka Metal Sonica 3.0 nawiązuje do barw kurtki noszonej przez Eggmana Nega. Przypomina również kolor pancerza Gemerla.
  • Metal Sonic 3.0 może być odblokowany, jako skórka dla Metal Sonica w trybie wieloosobowym.
  • Firma zabawkowa Jazwares miała wypuścić figurkę akcji Metal Sonica 3.0, która była w rzeczywistości inaczej pokolorowaną figurką Metal Sonica. Sega odrzuciła jednak tę propozycję.