Metal Sonic – piąty boss w grze Sonic Forces. Walka toczy się na poziomie Red Gate Bridge.

Boss Edytuj

Walka z wielką iluzją Metal Sonica ma miejsce na poziomie Red Gate Bridge na długim moście. Gracz musi cały czas biec za Metal Soniciem, aby nie zostać pochłoniętym przez przesuwające się z tyłu czerwone klocki. Należy również zakończyć walkę zanim dojdzie ona do końca mostu, by nie przegrać. W trakcie walki Metal Sonic tworzy na polu bitwy trzy Egg Pawny jeden za drugim, a także może generować wokół siebie obręcz z obracających się Motobugów. Gracz będzie musiał czasami zniszczyć najpierw Motobugi, aby uderzyć bossa. W innym przypadku wystarczy po prostu podbiec do Metal Sonica i zadać mu trzy uderzenia Homing Attackiem z rzędu, lub zasypać atakami Wispona. Metal Sonic zacznie się wtedy przewracać przez pewien czas, po czym znowu wzniesie się do lotu. Jego głównym atakiem jest generowanie na polu walki barier złożonych ze ścian elektryczności, które należy omijać. Po otrzymaniu około połowy uderzeń Metal Sonic wyzwoli sporą porcję energii. Otrzyma wtedy nowy atak, w trakcie którego będzie się kilkakrotnie teleportował w różne miejsca, po czym wykona szarżę w danym kierunku, zostawiając po sobie obłoki energii. Przed zadaniem ostatniego ciosu, Sonic i Avatar muszą wykonać Double Boost. Dzięki tej umiejętności zniszczą Metal Sonica, który rozpadnie się na drobne, czerwone kostki.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Battle with Metal Sonic

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • Muzyka towarzysząca temu bossowi to remiks złej przyszłości Stardust Speedway z amerykańskiej ścieżki dźwiękowej Sonic CD.
  • Trzecia walka z Infinitem zapożycza wiele elementów z tego bossa.