Meta Junglira Zone (メタジャングリラ Metajangurira?) – trzeci poziom w grze Sonic Triple Trouble na konsolę Sega Game Gear. Tak jak inne poziomy w grze składa się z dwóch normalnych aktów oraz krótszego z bossem.

Opis Edytuj

Meta Junglira poziom to typowa dżungla. Jest to labirynt drzew i przewróconych pni, w których wydrążone są czasami korytarze. Niektóre drzewa tworzą konstrukcje na wzór schodów. Występują również ruchome platformy. Badniki na tym poziomie zajmują windy, które są niewielkimi platformami poruszającymi się po lianach. Tym razem poruszają się jedynie w pionie. Aby skorzystać z windy, badnik musi być najpierw zniszczony. Oprócz tego dolne sekcje są zajmowane głównie przez zbiorniki błota, w którym gracz może utonąć. Aby do tego nie dopuścić, należy cały czas skakać w górę. W sekcjach tych mieszczą się beczki, z których gracz może zostać wystrzelony w górę. W Meta Junglira Zone pojawiają się także panele przyspieszające, często ustawione przed pętlami i jednorazowe zderzaki które pękają po zderzeniu.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Wood Buttarundorf

Bossem poziomu jest mechaniczny wąż. Ukrywa się pośród liści. Atakuje gracza zlatując z góry. Następnie huśta się, aby zranić postać przy kontakcie. Należy uderzać go w głowę Spin Jumpem lub Spin Dashem. Po zniszczeniu głowy, pozostałe segmenty robota zaczną spadać z drzew. Gracz będzie musiał ich unikać. Po walce z bossem pojawia się Knuckles, który aktywuje ognistą pułapkę przenoszącą gracza do kolejnego poziomu.

Badniki Edytuj

Nazwa Sprite
Nienazwany
Meta Junglira badnik 1
Rabibin
Rabibin sprite

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Meta Junglira Zone

Galeria Edytuj

Akt 1 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 2 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 3 Edytuj

[?
]