Mecha Green Hill Zone – czwarty poziom w grze Sonic Chaos.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Mecha Green Hill Zone naśladuje swoim wyglądem znany w całej serii poziom Green Hill Zone, ale w całości zbudowany jest ze sztucznych materiałów. W tle można dostrzec dymiące fabryki, oraz zanieczyszczone powietrze.

Powierzchnia Mecha Green Hill Zone składa się z metalowych i blaszanych kostek, pokrytych od góry sztuczną trawą, z której wyrastają również sztuczne palmy, niektóre kryjące wybuchające pułapki przypominające kokosy. Niektóre kostki budujące poziom mogą być zniszczone jeśli gracz w nie wskoczy, czy to Spin Jumpem, czy pogo springiem, który powraca tutaj z poziomu Sleeping Egg Zone. Można tu również spotkać metalowe mosty, po których będzie biec Sonic, ale istnieje przy tym ryzyko że jeśli zwolni to spadnie z nich w dół. Na dolnych częściach poziomu oprócz przepaści pojawiają się także zbiorniki z olejem, w których postać może utonąć, jeśli zbytnio się w nich zanurzy.

Boss[edytuj | edytuj kod]

Osobny artykuł: Kamado Max

Bossem poziomu jest główny robot o nazwie Kamado Max. Walka toczy się pod koniec trzeciego aktu. Robot wspina się po swojej mechanicznej palmie, strzelając ze swojej skorupy pociskami. Kiedy dojdzie na szczyt, schowa swoją głowę i spadnie w dół, po czym powtórzy wspinanie się. Należy uderzać go kiedy ma wysuniętą głowę

Badniki[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Sprite
Bane Motora
Bane Motora Sprite SC.png

Muzyka[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Muzyka
Mecha Green Hill Zone

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Akt 1[edytuj | edytuj kod]

[?
]
Galeria

Akt 2[edytuj | edytuj kod]

[?
]
Galeria

Akt 3[edytuj | edytuj kod]

[?
]
Galeria

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]