FANDOM

Mecha Buta (メカブタ Mekabuta?)Główny robot, czwarty boss w grze Sonic the Hedgehog 2 na Sega Master System i Sega Game Gear. Jest to robot przypominający świnię.

Opis Edytuj

Mecha Buta to mechaniczna świnia w tradycyjnym stroju wojownika sumo. Posiada złoty pancerz. Mecha Buta może zwijać się w kulę, która jest w stanie przebić nawet Spin Attack Sonica.

Boss Edytuj

Mecha Buta jest bossem Green Hills Zone. Walka ma miejsce pod koniec aktu 3. Pośrodku pola walki znajduje się w głębienie. Krawędzie areny są pochyłe. Mecha Buta zaczyna na prawej krawędzi. Aby zadać bossowi uderzenie, gracz musi wskoczyć mu na głowę kiedy stoi w miejscu. Metodą ataku Mecha Buta jest zwijanie się w kulę. Kiedy robot jest w tej formie, nie można mu zadać obrażeń. Co więcej, gracz będzie otrzymywał obrażenia przy kontakcie z kulą. Kiedy Mecha Buta jest zwinięty w kulę, toczy się na przeciwległą krawędź areny. Czasami po dotarciu do drugiej krawędzi, zawraca do poprzedniej. Boss może się toczyć na trzy sposoby: po ziemi, poziomo, albo wykonując skok w górę. Mecha Buta zostaje pokonany po otrzymaniu 8 uderzeń.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Boss (Master System)
Boss (Game Gear)

Galeria Edytuj