Ten artykuł dotyczy bossa. Być może szukałeś artykułu o grze?

Mean Bean Machine – boss poziomu Chemical Plant Zone w grze Sonic Mania. Jest on oparty na grze Dr. Robotnik's Mean Bean Machine.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Walka rozgrywa się na arenie, do której prowadzi tuba. Ta rozdziela się na dwie, w których znajduje się stanowisko sterownicze oraz platforma, która może się obracać.

Boss[edytuj | edytuj kod]

Walka jest nietypowa, gdyż gracz nie musi zadawać fizycznie obrażeń Doktorowi Eggmanowi. Zamiast tego, gracz rozgrywa z nim rundę w Dr. Robotnik's Mean Bean Machine. Arena gracza znajduje się po lewej, a Eggmana po prawej. Ze względu na występującą losowość, licznik czasu w trakcie walki jest zamrożony.

Zadaniem gracza jest dopasowywanie fasolek jednakowego koloru. Z rury na górze areny wylatują ich kolejne pary; nadchodząca pokazana jest na wyświetlaczu obok pola gry. Jeżeli co najmniej cztery znajdą się obok siebie, znikną, a do przeciwnika zostanie wysłana szara fasolka, której nie da się połączyć z żadną inną. Jej usunięcie jest możliwe tylko gdy znajdzie się ona obok innej czwórki fasolek, znikając razem z nimi. Łączenie większej ilości fasolek oraz tworzenie kombinacji zwiększa ilość wysyłanych przeszkadzających fasolek do oponenta. Gracz musi równocześnie uważać na podobne zagrywki ze strony przeciwnika.

Walka trwa do momentu, w którym jeden z graczy (gracz lub Eggman) straci możliwość ruchu. Stanie się to, gdy wylot rury, przez którą zlatują fasolki, zostanie zablokowany. Wówczas cała arena przegranego wybuchnie, a platforma, na której stoi obróci się, doprowadzając do upadku postaci. Jeżeli gracz wygrał, wskoczy w tubę nad sobą, przez którą wleciał na pole walki i zostanie przetransportowany nią do pomieszczenia z kapsułą.

Muzyka[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Muzyka
Mean Bean Machine

Galeria[edytuj | edytuj kod]

[?
]
Galeria

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]