Maszyna Chao (ang. Chao Machine), znana również jako Name Machine, Chao Transporter, lub Chao Departure Machine – maszyna pojawiająca się w ogrodach Chao w grach Sonic Adventure DX: Director's Cut i Sonic Adventure 2: Battle.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Maszyna Chao jest stacjonarnym urządzeniem. Składa się z głównego ekranu w kształcie głowy Chao. Posiada bazę, na której znajduje się czerwony przycisk, oraz rozsuwany otwór do którego można wrzucać Chao. Maszyna aktywowana jest po stanięciu na czerwonym guziku.

Opcje[edytuj | edytuj kod]

Drop off[edytuj | edytuj kod]

Pozwala przenosić Chao z Sonic Adventure DX: Director's Cut i Sonic Adventure 2: Battle do Tiny Chao Garden z gier Sonic Advance, Sonic Advance 2 i Sonic Pinball Party. Opcja dostępna tylko w wersjach na GameCube, po połączeniu z Game Boy Advance.

Opcja została usunięta w wydaniach Sonic Adventure z 2010 roku i Sonic Adventure 2 z 2012 roku.

Pick up[edytuj | edytuj kod]

Pozwala na transfer Chao z Tiny Chao Garden do ogrodów w Sonic Adventure DX: Director's Cut i Sonic Adventure 2: Battle. Dostępna tylko w wersji na GameCube.

Podobnie jak Drop off, opcja ta została usunięta w wydaniach Sonic Adventure z 2010 roku i Sonic Adventure 2 z 2012 roku.

Move[edytuj | edytuj kod]

Dostępna tylko w Sonic Adventure 2: Battle. Pozwala przenosić Chao pomiędzy miejscami zapisu: slotami A i B. Została usunięta z Sonic Adventure DX: Director's Cut, z powodu istnienia osobnej opcji pozwalającej na zmianę miejsca zapisu.

Name[edytuj | edytuj kod]

Pozwala nadać Chao imię. Została usunięta z Sonic Adventure 2: Battle, ponieważ Chao można nazwać u wróżki w Chao Kindergarten.

Good-bye[edytuj | edytuj kod]

Pozwala usunąć Chao z ogrodu, odsyłając go do lasu. Pożegnany Chao nie będzie mógł być przywrócony do gry.

Muzyka[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Muzyka
Chao Transporter
Goodbye Chao

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Good-bye to jedyna opcja, która nie została usunięta w żadnej z wersji.