FANDOM

Marvelous Queen (マーベラスクイーン Māberasu Kuīn?) – pojazd łasicy Fanga, używany przez niego w grach Sonic Triple Trouble oraz Sonic Drift 2.

Opis Edytuj

Marvelous Queen jest pojazdem latającym, przypominającym Egg Mobile. Utrzymany jest w fioletowo-żółtej kolorystyce. Posiada jedno miejsce w kokpicie. Podobnie jak do Egg Mobilu, do Marvelous Queen mogą zostać doczepione rozmaite bronie.

Sonic Triple Trouble Edytuj

W grze Sonic the Hedgehog Triple Trouble, Marvelous Queen wykorzystywany jest do walki przez Fanga w specjalnych poziomach. Podobnie jak Doktor Eggman, Fang doczepia do maszyny bronie i gadżety, takie jak sprężyna czy wiertło. Gracz walczy z nim o Szmaragd Chaosu. Po każdej walce, Marvelous Queen jest niszczony, co oznacza, że Fang posiada kilka takich pojazdów.

Sonic Drift 2 Edytuj

W grze Sonic Drift 2, Marvelous Queen jest pojazdem wyścigowym. Wygląd różni się nieznacznie - przypomina on jeszcze bardziej Egg Mobile dzięki półkolistemu kształtowi. W rozgrywce posiada dobre przyspieszenie oraz dużą prędkość maksymalną, lecz słabo się nim steruje. Specjalną umiejętnością, kosztującą 2 pierścienie, jest zrzucenie kuli oleju.

W innych mediach Edytuj

Archie Comics Edytuj

Marvelous Queen pojawił się w komiksach wydawnictwa Archie Comics. Używany był przez Fanga i jego towarzyszy. Przypominał w niewielkim stopniu swój odpowiednik z gier.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj