FANDOM

Maginaryworld (マージナリワール Mājinariwāru?) – główne miejsce akcji gry Sonic Shuffle. Jest to świat snów, którym włada Illumina. Pochodzą stąd takie artefakty jak Precioustone czy Forcejewel. Świat został stworzony ze snów wszystkich ludzi i od nieprzyjacielskich sił chroni go moc Precioustone.

Historia Edytuj

Podczas wydarzeń z gry Sonic Shuffle Illumina straciła wiarę w siebie i możliwość utworzenia idealnego Maginaryworld. Doprowadziło to do jej rozpadu na dwie istoty: Luminę reprezentującą pozytywne aspekty snów, oraz Voida reprezentującego ich negatywne strony. Kiedy Illumina przestała istnieć, Lumina straciła pamięć i myślała że pomagała swojej pani w pilnowaniu Precioustone. Void z kolei pogrążył się w rozpaczy, ponieważ czuł się samotny i odrzucony, dlatego postanowił zdobyć Precioustone. Jednak próba zakończyła się rozpadem artefaktu na kawałki, które zostały rozrzucone po całym Maginaryworld. Sonic, Tails, Knuckles i Amy zostali przywołani przez Luminę do Maginaryworld i pomogli jej odbudować Precioustone. Pokonali również Voida, oraz przekonali Luminę do tego, aby zaakceptowała Voida, ponieważ w snach oprócz dobrych aspektów potrzebne są także negatywne cechy, które uczynią je silniejszymi. Kiedy Lumina i Void połączyli się z powrotem stworzyli Illuminę. Odrodzona Illumina podziękowała bohaterom za pomoc i obiecała że Maginaryworld stanie się jeszcze lepszym miejscem.

Opis Edytuj

Wygląd Edytuj

Maginaryworld przypomina galaktykę. Główną część stanowią niebieskie mgławice pierścieni, otaczające Świątynię Światła.

Lokacje Edytuj

W Maginaryworld znajduje się wiele lokacji. Poniżej znajduje się lista światów które Sonic, Tails, Knuckles i Amy odwiedzili w trakcie swojej przygody.

  • Świątynia Światła – główna część Maginaryworld, położona w samym jego centrum. Mieści się tu Precioustone.
  • Emerald Coast – świat dla tych którzy upatrują szczęście w spokoju. Jest to wymarzony świat Knucklesa. Void próbował zmienić Emerald Coast w skuty lodem ląd.
  • Fire Bird – świat dla tych, którzy są szczęśliwi kiedy mogą latać i być wolni. Jest to wymarzony świat Tailsa. Void próbował zmienić Ognistego Feniksa w powietrzny okręt.
  • Nature Zone – świat dla tych którym szczęście sprawia bliskość z naturą. Jest to wymarzony świat Amy. Void próbował zmienić ten świat w jałowe pustkowie.
  • Riot Train – świat dla tych którzy szukają szczęścia w przygodach z dreszczykiem emocji. Wymarzony świat Sonica. Void próbował sprawić, że pociąg wypadłby z toru w otchłań. Po tym jak Sonic i jego przyjaciele uratowali ten świat, pociąg otrzymał skrzydła i wzniósł się w powietrze, stając się połączeniem marzeń Sonica i Tailsa.
  • Fourth Dimension Space – świat w którym przechowywane są sny i marzenia. Void próbował sprawić, że konstelacje gwiezdne wypadłyby ze swoich miejsc.

Ciekawostki Edytuj

  • Maginaryworld jest bardzo podobny do Nightopii z gry NiGHTS into Dreams...