FANDOM

Cudzy1 Legendary Extreme Gear. Cudzy2
Opis, Sonic Riders

Magic Carpet (マジックカーペット Majikku Kāpetto?), znany również jako Treasure of BabylonExtreme Gear typu Board, pojawiający się w grze Sonic Riders. Jest to latający dywan, prawdopodobnie prototyp pierwszej Extreme Gear i jeden z największych wynalazków Babilończyków.

Opis Edytuj

Magic Carpet jest niebieskim latającym dywanem, ze złotymi i fioletowymi zdobieniami przypominającymi ptaki i ogólną kulturę Babilończyków. Jest wykonany z tego samego materiału co współczesne Extreme Gear, a według Eggmana jest wyjątkowy w dotyku, a także posiada bogatą teksturę.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

Riders Cutscenes Babylon Story 257

Magic Carpet podczas lotu

W przeszłości, Magic Carpet stworzyli Babilończycy zamieszkujący Babylon Garden, jako środek transportu, którym mogliby podróżować po całym świecie i zbierać skarby. Był uznawany za ich ostateczny wynalazek, który miał zrewolucjonizować cały ich styl życia, gdyż nie musieli już dłużej ciężko pracować aby samemu lecieć. Dywan został później umieszczony w skrzyni w skarbcu Babylon Garden. Stolen, jeden z dawnych przywódców Babilończyków, umieścił w nim swoją notatkę zawierającą jego myśli związane z wynalazkiem, po czym pozostawił Babylon Guardiana na straży. Gdy Babylon Garden zniknął pod Sand Ruins, po świecie zaczęły krążyć legendy o wielkim skarbie jaki zaginął razem z fortecą. Jednak prawda związana z tym, czym skarb był rzeczywiście, zaginęła, pozostawiając jedynie źle zinterpretowane wierzenia, jakoby skarb miał posiadać niesamowitą wartość lub być technologią Babilończyków.

Sonic Riders Edytuj

Riders Cutscenes Babylon Story 234

Doktor Eggman badający Magic Carpet

W grze Sonic Riders Doktor Eggman poznał legendę związaną ze skarbem Babylon Garden i posługując się Babylon Rogues oraz Team Sonic przyczynił się do ujawnienia zaginionej fortecy. Tam drużyna Sonica oraz Babylon Rogues pokonali Babylon Guardiana, który pozostawił po sobie skrzynię. Sonic i Jet mieli ją zamiar otworzyć, ale wówczas zjawił się uzbrojony Eggman, grożąc aby przekazano mu skarb. Jet bez problemu rzucił dywan Eggmanowi, który znalazł w nim notkę i zaczął go analizować. Zdał sobie jednak sprawę z tego, że skarbem Babilonu nie była żadna technologia lub broń, która pozwoliłaby mu podbić świat. Tails i Wave zauważyli z kolei, że dywan był wykonany z tego samego materiału co Extreme Gear, po czym Jet aktywował latający dywan mocą klucza do Babylon Garden.

Riders Cutscenes Babylon Story 259

Jet wprawiający Magic Carpet w ruch

W grze Magic Carpet jest odblokowywany po ukończeniu historii Babylon. Posiada dość dobrą maksymalną prędkość, średnią siłę, ale słabe przyspieszenie i skręcanie. Korzystanie z niego pozwala na latanie w strefach z pierścieniami przyspieszającymi postaciom typu szybkiego i typu potężnego. Dodatkowo zachowane zostają zdolności wynikające z ich pierwotnych typów, co oznacza że szybkie postaci będą mogły w dalszym ciągu jeździć po szynach, a potężne postaci potężne będą mogły rozbijać przeszkody na swojej drodze. Magic Carpet zużywa jednak więcej paliwa od innych Extreme Gear.

Przyspieszenie ★ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
Limit ★ ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆
Siła ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆
Skręcanie ★ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

Sonic Riders: Zero Gravity Edytuj

W grze Sonic Riders: Zero Gravity Magic Carpet pojawia się w przerywnikach, gdzie wisi w gabinecie Jeta jako jedno z jego trofeów.