FANDOM

Magenta Wisp (マゼンタウィスプ?) – jeden z gatunków Wispów, który pojawia się w serii Sonic the Hedgehog. Po raz pierwszy pojawił się w grze Sonic Lost World. Zapewnia transformację w Magentowy Rytm.

Historia Edytuj

Sonic Lost World Edytuj

W grze Sonic Lost World Magenta Wispy pojawiły się po raz pierwszy w wersji na Wii U. Występują w Kapsułach Wispów jako power-up, który umożliwia transformację w Magentowy Rytm. Można je spotkać w Silent Forest i Sky Road.

Team Sonic Racing Edytuj

W grze Team Sonic Racing Magenta Wispy pojawiają się jako jeden z power-upów, który można wylosować z Item Boxów. Zarezerwowane są tylko dla postaci usprawnionych, ale inne klasy mogą je pozyskać przez Item Box Transfer. Zapewniają moc Magentowego Rytmu.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Magenta Wisp jest Wispem, o skórze w kolorze magenta. Z wyglądu bardzo przypomina ósemkę (nutę). Ma głowę w kształcie elipsoidy, oraz trzy krótkie odnóża, zaokrąglone na końcach. Posiada jedno zielone oko. Z głowy wystaje mu ogonek, przypominający flagę.

Umiejętność Edytuj

Osobny artykuł: Magenta Rhythm

Magenta Wispy potrafią unosić się w powietrzu, co jest głównie ich metodą na szybkie poruszanie się.

Magenta Wispy potrafią również wygenerować swój własny i unikalny wariant potężnej energii wewnątrz własnego ciała zwany Hyper-go-on, co jest ich źródłem życia. Nie jest jednak pewne w jakim stopniu mogą one z niego korzystać.

Są również w stanie wejść do ciała innych osób, i jeśli nie są materialne mogą pożyczać ich Hyper-go-on. W przypadku Sonica, kiedy Magenta Wisp wejdzie do niego, przekształci go w postać Magenta Rhythm, która pozwala mu na podskakiwanie w powietrzu, oraz wydawanie przy tym melodii.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj