FANDOM

Cudzy1 Awoo-woo! Mad Dog Max here on Rebel Radio, REBL. Here's Catty Carlisle, to introduce her brand new song. Cudzy2
Mad Dox Max, Sonic's Song

Mad Dog Max – postać pojawiająca się w serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. Jest to antropomorficzny pies, prowadzący Rebel Radio.

Historia Edytuj

W odcinku Sonic's Song Mad Dog Max zaprosił do Rebel Radio Catty Carlisle, która razem ze swoim zespołem zagrała przebojową piosenkę na cześć jeża Sonica. W trakcie gdy Mad Dog Max przeprowadzał wywiad z Catty, Scratch i Grounder wkroczyli i ogłosili, że z rozkazu Doktora Robotnika radio zostaje zamknięte, a Catty będzie porwana. Mad Dog Max próbował negocjować z robotami, ale te trzymały się ściśle swoich rozkazów. Po tym jak Catty dyskretnie wymknęła się, gdy Sonic przebrany za prezentera telewizyjnego odwrócił uwagę robotów, Mad Dog Max poinformował ich o połączeniu telefonicznym skierowanym do nich. Gdy roboty podeszły do wieży nagłaśniającej aby wysłuchać rozmowy, okazało się że Doktor Robotnik zganił ich za to, że pozwolili Catty uciec.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Mad Dog Max jest dość wyluzowany i imprezowy.

Wygląd Edytuj

Mad Dog Max jest antropomorficznym psem o szarym futrze i brązowych włosach na głowie, spiętych żółtą bandaną. Nosi także zielone okulary i zieloną kurtkę z żółtymi rękawami. Jego spodnie również są żółte.

Moce i umiejętności Edytuj

Mad DogMax jest prowadzącym programu radiowego, stąd posiada umiejętności wymagane w tej pracy.

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria