Machine Labyrinth (マシンラビリンス Mashinrabirinsu?) – drugi poziom w grze Sonic Rush Adventure, rozgrywający się na uprzemysłowionej wyspie na zachód od Plant Kingdom. Można tu znaleźć brązowy materiał.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Machine Labyrinth jest całkowicie uprzemysłowioną wyspą. Praktycznie wszystkie urządzenia są zasilane parą. Pojawiają się tutaj tłoki, oraz zniszczone rury, z których tryska para. Może wybijać gracza w kierunku, w który wieje. Niektóre tłoki są zablokowane i należy je zniszczyć, aby odblokować dopływ pary. Oprócz tego pojawiają się inne rury, które transportują postać przez ściany do innych sekcji poziomu.

Dolne obszary to podziemny labirynt, który składa się z przecinających się tras. Natomiast górne składają się z prostych metalowych rusztowań. Pomiędzy tymi obszarami można również podróżować poprzez bębny, które odbijają gracza do innych, pobliskich bębnów i w ten sposób zmieniają położenie postaci. Występuje tu szczególny rodzaj paralotni, zasilanych parą. Kiedy gracz się ich trzyma, może wcisnąć strzałkę w górę. Paralotnia wyleci wtedy w górę. Gracz puszcza się jej przy zetknięciu ze ścianą, przeciwnikiem, kolcem, albo po wykonaniu skoku.

Boss[edytuj | edytuj kod]

Osobny artykuł: Ghost Pendulum

Bossem poziomu jest wielki latający robot z trzema wahadłami. Każde z jego ramion jest zakończone kulą. Na początku posiada tylko jedno ramię, z małą niebieską kulką. Gracz musi wskakiwać w tę kulkę, aby odbiła się w głowę robota i zadała mu uderzenie. W miarę otrzymywania obrażeń, Ghost Pendulum do łączy do siebie żółtą i czerwoną kulę. Każda kolejna jest większa i trudniejsza do odbicia od poprzedniej. Z kul będą również wychodziły kolce. Poza tym, boss może zrzucać fragment swojego pancerza na środek areny, aby wytworzyć falę uderzeniową.

Przeciwnicy[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Sprite
Shisaku-gata Spanner
Mechanik sprite.png
Shisaku-gata Jet
Steampacker sprite.png
Shisaku-gata Dump
Miotacz pary sprite.png

Muzyka[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Muzyka
Machine Labyrinth - Akt 1
Machine Labyrinth - Akt 2

Muzyka[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Muzyka
Plant Kingdom - Akt 1
Plant Kingdom - Akt 2

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Akt 1[edytuj | edytuj kod]

[?
]
Galeria

Akt 2[edytuj | edytuj kod]

[?
]
Galeria

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]