FANDOM

Lylem ( リリン Ririn?) – postać pojawiająca się w serialu Sonic X. Jest to Marmolim, nawigator statku kosmicznego.

Historia Edytuj

Saga Metarexów Edytuj

Po tym jak Metarexy ukradły Planeto Jajo Planety Marmolim Lylem, Lue i Momo wyruszyli z misją od ich przywódcy, Ghany, która miała na celu znalezienie kogoś kto uleczyłby chorującą planetę. W trakcie podróży odnaleźli jeden Szmaragd Chaosu. W pewnym momencie ich statek uległ zepsuciu i dryfował w kosmosie. W odcinku Planeta Marmolim Lylem i reszta załogi zostali złapani przez Niebieski Tajfun. Będąc na pokładzie opowiedzieli o swojej misji. Nie chcieli oddać Szmaragdu Chaosu, przez co Knuckles zaczął ich gonić. Ostatecznie zgodzili się oddać szmaragd, jeśli załoga Niebieskiego Tajfunu zawiezie ich na Planetę Marmolim. Po przybyciu Lylem oprowadzał Chrisa i Knucklesa po targowiskach Planety Marmolim, przybliżając historię i kulturę planety. Później Lylem i inni Marmolim poznali przyczynę choroby ich planety. Sonic i jego przyjaciele zniszczyli komórkę nowotworową, która pozbawiała planetę życia. Dzięki temu woda zaczęła płynąć i Planeta Marmolim powoli odzyskiwała siły. W odcinku Nieustraszona przyjaciółka Lylem i inni Marmolim walczyli z zalesianiem, ścinając inwazyjne drzewa.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Lylem jest dość spokojny i opanowany. Może jednak być zbyt ciekawski, a w niektórych sprawach nawet natrętny.

Wygląd Edytuj

Lylem jest bladozielonym Marmolim z ciemnozielonymi oczami i żółtymi włosami przypominającymi pompon. Nosi białe rękawiczki i żółte buty.

Moce i umiejętności Edytuj

Lylem posiada umiejętności w nawigowaniu statkami kosmicznymi

Relacje z postaciami Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria