FANDOM

Cudzy1 Greetings! I am Lupe, leader of the Wolf Pack Freedom Fighters. Cudzy2
Lupe, Cry of the Wolf

Lupe – postać pojawiająca się w serialu Sonic the Hedgehog. Jest to antropomorficzna wilczyca, przywódczyni grupy Freedom Fighters znanej jako Wolf Pack, która zamieszkuje Great Unknown.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

W przeszłości Lupe należała do Wolf Pack - pokojowej nacji, która szanowała ziemię którą uprawiała. Po tym jak Doktor Robotnik doszedł do władzy, ojciec Lupe i większość Wolf Pack zostało schwytanych i zrobotyzowanych. Wiele fizycznych śladów po kulturze Wolf Pack również uległo zniszczeniu. Lupe i dziesięcioro innych wilków uniknęło losu towarzyszy, ukrywając się pośród sekretnych tuneli w jednym z kanionów w Great Unknown. Tam systematycznie najeżdżali posterunek Robotnika, rabując z niego technologię.

Sezon drugi Edytuj

Cry of the Wolf 146

Lupe i Sally

W odcinku Cry of the Wolf Lupe i Wolf Pack natknęli się na testowy Doomsday Pod, który zaatakował ich ziemie, niszcząc wszystko na swojej drodze. Lupe i jej towarzysze zdołali powstrzymać Pod, zasypując go torbami z ładunkami wybuchowymi. Następnie powrócili do swojej kryjówki. Jakiś czas później Lupe ugościła w swojej kryjówce Sonica, Sally i Antoine, przedstawiając im przeszłość Wolf Pack. Dowiedziała się od bohaterów, że chcieliby nawiązać kontakt z innymi grupami Freedom Fighters, aby utworzyć siatkę która walczyłaby z Doktorem Robotnikiem. Lupe uznała to za dobry plan i kazała wysłać do pozostałych grup wiadomość. Następnie pokazała bohaterom maszyny, które zdobyli w trakcie najazdów na posterunek Robotnika. Sally zaoferowała, że naprawi jedną z maszyn artyleryjskich, aby pomogła ona zniszczyć testowy Doomsday Pod raz na zawsze. Pod osłoną nocy Lupe i jej grupa wytoczyli działo z tuneli, ale musieli się tam z powrotem wycofać aby nie wykrył ich Hovercraft. Po chwili bohaterowie znów ruszyli z działem. Kiedy Doomsday Pod się zbliżał, Lupe i Sally wystrzeliły z niego w maszynę. Testowy Doomsday Pod został odepchnięty w wyniku strzałów i przygniotły go głazy. Wstał jednak po chwili i zniszczył działo, przez co Lupe i jej grupa musieli uciekać. Bohaterowie ponownie próbowali zniszczyć Doomsday Pod, lecz bezskutecznie. Musieli się wycofać z powrotem do kryjówki. Tam Lupe wyjaśniła Antoine, że klątwa wilków której się obawiał była jedynie wymysłem, który miał odstraszać intruzów. Lupe dowiedziała się potem, że Swat-boty wkroczyły do tuneli. Kazała zaprowadzić je do jaskiń bez powrotu, ale Sally wpadła na inny pomysł. Razem z Soniciem dała się złapać, ale w ten sposób oboje dostali się na Hovercraft i ukradli z niego plany Doomsday Poda. Później bohaterowie zwabili go na pole burzowych chmur, gdzie tamtejsze pioruny zniszczyły Pod. Lupe podbiegał potem do Sonica, Sally, Antoine i Wolf Pack, informując ich o tym że udało się nawiązać kontakt z innymi grupami Freedom Fighters. Lupe przybyła do Knothole, gdzie razem z Soniciem, Sally, Arim, Polo i Dirkiem zawiązała przymierze Freedom Fighters. W odcinku The Doomsday Project Lupe odpowiedziała na wezwanie Sally i zjawiła się w Knothole, razem z innymi przywódcami Freedom Fighters, aby omówić plan ataku na Doomsday Machine. Lupe poleciała razem z Arim na grzbiecie Dulcy i zrzucała na fortecę Robotnika manekiny na spadochronach, które miały posłużyć jako dywersja. Lupe i Ari wylądowali potem na powierzchni Doomsday Machine, ale zostali wykryci przez Swat-boty i aresztowani. Po tym jak Sonic i Sally wykorzystali moc Deep Power Stones i zaczęli niszczyć Doomsday Machine, Lupe razem z Arim, Polo i Dirkiem uciekł na Hover Unit, którym udało im się odlecieć z powrotem do Knothole. Tam Lupe świętowała zwycięstwo nad pokonanym Doktorem Robotnikiem.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Lupe jest uprzejmą i myślącą osobą. Na zewnątrz jest pokojowa, ale wewnątrz kryje swoją duszę wojowniczki. Jest bardzo inteligentna, skora do współpracy i zna się na strategii. Tak jak swój lud, szczególnie szanuję naturę, która napędza ją do życia. Jej lojalność czyni z niej doskonałego sprzymierzeńca dla innych Freedom Fighters. Bardzo zależy jej na bezpieczeństwie pozostałych wilków. Mimo że preferuje życie w izolacji, jest gościnna dla obcych, którzy mają dobre zamiary.

Wygląd Edytuj

Lupe jest antropomorficzną wilczycą o szaro-białym futrze, oraz niebieskich oczach. Posiada czarne włosy z grzywką i warkoczem, który spinają złote obręcze. Posiada także złotą biżuterię na ramionach i nadgarstkach. Jej ubiór składa się z niebieskiego kostiumu przylegającego do jej ciała, czarnych bandaży u nógi i sandałów w takim samym kolorze.

Moce i umiejętności Edytuj

Lupe jest obeznana w technologii, a także jest zdolna w planowaniu strategii.

Relacje z postaciami Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • Imię Lupe pochodzi od słowa lupus, które w języku łacińskim oznacza wilka. W języku włoskimn słowo lupe oznacza wilczyce w liczbie mnogiej. Mogło także pochodzić od słowa lupine, które jest naukowym pojęciem określającym wilka.