FANDOM

Lue (ルー ?) – postać pojawiająca się w serialu Sonic X. Jest to Marmolim, kapitan statku kosmicznego.

Historia Edytuj

Saga Metarexów Edytuj

Po tym jak Metarexy ukradły Planeto Jajo Planety Marmolim Lue, Momo i Lylem wyruszyli z misją od ich przywódcy, Ghany, która miała na celu znalezienie kogoś kto uleczyłby chorującą planetę. W trakcie podróży odnaleźli jeden Szmaragd Chaosu. W pewnym momencie ich statek uległ zepsuciu i dryfował w kosmosie. W odcinku Planeta Marmolim Lue i jego załoga zostali złapani przez Niebieski Tajfun. Będąc na pokładzie opowiedzieli o swojej misji. Nie chcieli oddać Szmaragdu Chaosu, przez co Knuckles zaczął ich gonić. Ostatecznie Lue zgodził się oddać szmaragd, jeśli załoga Niebieskiego Tajfunu zawiezie ich na Planetę Marmolim. Po przybyciu Lue oddał szmaragd. Następnie wyruszył, razem z Tailsem i Cosmo aby spotkać się z Ghaną. Opowiedział o nieudanej misji, ale Ghana pocieszył go, mówiąc że wszystko się jakoś ułoży. Później Lue i inni Marmolim poznali przyczynę choroby ich planety. Sonic i jego przyjaciele zniszczyli komórkę nowotworową, która pozbawiała planetę życia. Dzięki temu woda zaczęła płynąć i Planeta Marmolim powoli odzyskiwała siły. W odcinku Nieustraszona przyjaciółka Lue i inni Marmolim walczyli z zalesianiem, ścinając inwazyjne drzewa.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Jako kapitan i przywódca całej wyprawy, Lue był zdeterminowany by znaleźć sposób na uleczenie Planety Marmolim. Toteż bardzo martwił się wszelkimi niepowodzeniami podczas misji. Nie zamierzał jednak się poddawać, ponieważ to donikąd by go nie zaprowadziło. Lue był lojalny wobec Ghany i bardzo szanował swojego lidera.

Wygląd Edytuj

Lue jest pomarańczowym Marmolim z czerwonymi, zaczesanymi do góry włosami. Nosi białe rękawiczki i czerwone buty.

Moce i umiejętności Edytuj

Jako kapitan Lue posiada pewien stopień umiejętności przywódczych, oraz pilotażowych.

Relacje z postaciami Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria