FANDOM

Cudzy1 What do you think the odds are of us ever getting out of this? Cudzy2
Louis, High Stakes Sonic

Louis – postać pojawiająca się w serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. Jest to antropomorficzny małpa, który dał się wciągnąć w hazard ze Smileym.

Historia Edytuj

High Stakes Sonic 255

Louis w obozie pracy Doktora Robotnika

W odcinku High Stakes Sonic Louis przegrał większość swojego dobytku ze Smileym, który dał mu jeszcze jednak jedną szansę. Po tym jak Louis został pokonany w grze w papier, kamień i nożyce, Smiley wysłał go swoim autobusem do obozu niewolniczej pracy, gdzie resztę swojego życia miał spędzić wznosząc budowle ku chwale Doktora Ivo Robotnika. Ostatecznie jednak Louis i inni niewolnicy zostali uratowani przez Sonica. Wówczas Louis wykazał chęć dołączenia do Freedom Fighters.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Louis lubi uprawiać hazard, choć nie jest dość naiwny i daje się wciągnąć w nawet bardzo niebezpieczne gry.

Wygląd Edytuj

Louis jest brązową, antropomorficzną małpą. Posiada żółtą twarz, oraz czarne oczy. Zwykle chodzi zgarbiony. Nosi na sobie szary melonik, ale pozostałe ubrania przegrał w hazardzie - została mu tylko drewniana beczka do zakrycia się, którą później zamienił na zielony materiał. Louis chodzi zwykle zgarbiony.

Moce i umiejętności Edytuj

Louis posiada pewną wiedzę na temat gier hazardowych, a także jest dość skoczny.

Relacje z postaciami Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj

GaleriaEdytuj

[?
]
Galeria