Lost Palace – trasa pojawiająca się w grze Team Sonic Racing. Położona jest w Seaside Hill znanym z gry Sonic Heroes.

Opis Edytuj

TSR Lost Palace Mapa

Mapa trasy Lost Palace

Lost Palace rozgrywa się w nadmorskich ruinach. Start i meta znajdują się w miejscu, w którym droga z biało-czerwonego kamienia łączy się z piaszczystą plażą. Po bokach położone są trybuny z których wiwatują Chao. Na początku trasy znajduje się piaszczysta plaża z kilkoma zakrętami. Nie posiada żadnych barierek i jeśli gracz nie poradzi sobie z wykręceniem, to wpadnie do wody. W niektórych miejscach plaży od prawej do lewej strony poruszają się Crabmeaty, które można zniszczyć przedmiotami lub postaciami potężnymi. Jeśli gracz nie posiada przedmiotu albo nie gra postacią potężną, nie powinien wpadać na Crabmeaty ponieważ otrzyma wtedy obrażenia. Za plażą znajduje się wjazd do trawiastej doliny, która otoczona jest kamiennymi barierkami. Położony jest tutaj zakręt (po jego prawej stronie umieszczone są springi odbijające gracza w lewo), a dalej pętla-korkociąg. Za pętlą znajduje się kolejna seria zakrętów, otoczonych barierkami i springami po prawej stronie. Po pokonaniu zakrętów, gracz wyskoczy w górę z zerwanego, drewnianego mostu. Dalsza część trasy składa się z kolejnej serii zakrętów. Tworzą je na przemian porośnięte trawą klify i drewniane mosty. Klify posiadają barierki chroniące samochody przed spadnięciem, natomiast mosty ich nie posiadają. Następnie zawodnicy wjadą na trasę z biało-czerwonego kamienia. Dalej położony jest ostry zakręt w prawo, na zielonym klifie. Następnie zawodnicy wyskoczą z zerwanego, kamiennego mostu w górę i wylądują na kamiennej trasie wzdłuż pałacu. Trasa rozdziela się tutaj na dwie strony. Gracz może jechać prawą stroną po piaszczystej plaży i następnie wyskoczyć na ostatni zakręt do mety, lub pojechać w lewo po płytkiej wodzie do dwóch wysepek w kształcie ramp, z których można wyskoczyć na drewniany pomost i stąd na ostatni zakręt.

Lost Palace posiada także swoją wersję w lustrzanym odbiciu, w której prawa i lewa strona są ze sobą zamienione.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Lost Palace
Lost Palace (Final Lap)

Galeria Edytuj

Promocyjne Edytuj

[?
]
Galeria

Zrzuty ekranu Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

TSRSpriteEasterEgg

Sprite klasycznego Sonica ukryty na trasie

  • Hackując kamerę gracz może zobaczyć sprite klasycznego Sonica, przyczepiony do jednej ze ścian klifu wzdłuż trasy.