FANDOM

Lost Palace – druga trasa Pucharu Horroru w grze Sonic & Sega All-Stars Racing. Położona jest w Seaside Hill znanym z gry Sonic Heroes.

Opis Edytuj

Sonic & Sega All-Stars Racing Edytuj

Lost Palace mapa

Mapa trasy Lost Palace

Lost Palace rozgrywa się w nadmorskich ruinach. Start i meta znajdują się w miejscu, w którym droga z biało-czerwonego kamienia łączy się z piaszczystą plażą. Po bokach położone są dwa totemy, wokół których stoją Chao, dopingujące zawodników. Na początku trasy znajduje się piaszczysta plaża z kilkoma zakrętami. Nie posiada żadnych barierek i jeśli gracz nie poradzi sobie z wykręceniem, to wpadnie do wody. W niektórych miejscach plaży od prawej do lewej strony poruszają się Crabmeaty, które można potrącić Turbo-Przyspieszeniem, lub samemu zostać przez nie potrąconym, jeśli nie wykorzysta się przyspieszenia. Za plażą znajduje się wjazd do trawiastej doliny, która otoczona jest kamiennymi barierkami. Położony jest tutaj zakręt (po jego prawej stronie umieszczone są springi odbijające gracza w lewo), a dalej pętla-korkociąg. Za pętlą znajduje się kolejna seria zakrętów, otoczonych barierkami i springami po prawej stronie. Po pokonaniu zakrętów, gracz wyskoczy w górę z zerwanego, drewnianego mostu. Dalsza część trasy składa się z kolejnej serii zakrętów. Tworzą je na przemian porośnięte trawą klify i drewniane mosty. Klify posiadają barierki chroniące samochody przed spadnięciem, natomiast mosty ich nie posiadają. Następnie zawodnicy wjadą na trasę z biało-czerwonego kamienia. Dalej położony jest ostry zakręt w prawo, na zielonym klifie. Od lewej strony otacza go ściana ze springami, które mogą odbić gracza w lewo, do przepaści, ponieważ druga strona klifu jest nieosłonięta. Następnie zawodnicy wyskoczą z zerwanego, kamiennego mostu w górę i wylądują na piaszczystych wysepkach. Należy się po nich przemieszczać i unikać Chopperów, które wyskakują z wody w górę i mogą potrącić samochód. Po prawej stronie znajduje się łatwiejsza trasa, natomiast po lewej nieco trudniejsza. Gracz może wjechać na samotną wysepkę, ale musi wycelować dokładnie w znajdujący się na niej panel przyspieszający, bo w przeciwnym razie wpadnie do wody. Ryzyko może się jednak opłacić, ponieważ pozwoli wykorzystać skrót do mety. Wyścig kończy się domyślnie po trzech okrążeniach. W wersji na Nintendo DS trasa jest taka sama, z jednym wyjątkiem. W końcówce nie pojawia się alternatywna wyspeka, stanowiąca skrót.

Team Sonic Racing Edytuj

Osobny artykuł: Lost Palace (Team Sonic Racing)

W grze Team Sonic Racing Lost Palace powraca jako jedna z tras położonych w Seaside Hill, razem z Ocean View i Whale Lagoon. Trasa nie ulega większym zmianom, poza modyfikacjom graficznym i końcowej sekcji, w której woda jest spłycona w miejscu skrótu.

Muzyka Edytuj

Muzyka z tras wyścigowych zlokalizowanych w Seaside Hill zmienia się. Domyślnie jest to utwór z poziomu Seaside Hill, ale gracz może dokupić w sklepie kolejne utwory. Będą one się zmieniały automatycznie, lub po wyborze gracza.

Konsole/PC Edytuj

Nazwa Muzyka
Seaside Hill
Palmtree Panic (JP/Present)
Can You Feel The Sunshine?
A New Day
Windy and Ripply

Nintendo DS Edytuj

Nazwa Muzyka
Seaside Hill
Can You Feel The Sunshine?
Windy and Ripply

Galeria Edytuj

Konsole/PC Edytuj

[?
]
Galeria

Nintendo DS Edytuj

[?
]
Galeria

Zobacz też Edytuj