FANDOM

Lost Hex – lokacja pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to ukryta pośród chmur planetoida w świecie Sonica, którą zamieszkują Zeti, głównie grupa Deadly Six.

Opis Edytuj

IDW 21 Zeti Castle

Zeti Castle w Lava Mountain Zone

Lost Hex składa się z wielu sześciokątnych płyt. Każda z nich jest fragmentem lądu, lub też oceanu. Mogą się ze sobą łączyć, lub też być oddzielone dużymi przerwami. Razem formują coś na kształt kuli, ale niepełnej. Lost Hex nie posiada żadnego jądra, ponieważ wewnątrz znajduje się pustka. Nie czyni go to osobną planetą, a jedynie jednym z satelitów, lądów unoszących się wokół świata Sonica. Znajdują się tutaj trawiaste łąki i wzgórza, pustynie, gęste lasy, mroźne góry, tropikalne wybrzeża, a także wypełnione lawą i wulkanami doliny. Charakterystyczne dla tych wszystkich lokacji są proste kształty budujące ich powierzchnię, głównie kwadratowe i prostokątne, a także unoszące się w powietrzu planetoidy w kształcie kuli, lub w cylindrycznym. Po przybyciu tutaj Doktora Eggmana, powstało kilka fabryk, które jednak zanieczyściły obszar w znikomym stopniu.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

IDW Deadly Six

Deadly Six zwracający się przeciwko Eggmanowi

W przeszłości Lost Hex był domem dla rasy Zeti, z której najbardziej znaną grupę stanowili Deadly Six. W pewnym momencie Doktor Eggman podbił Lost Hex i zniewolił Deadly Six używając do tego Cacophonus Connnnch. W Lava Mountain Zone wybudował swoją główną bazę operacyjną. Wkrótce po przybyciu Sonica, Eggman stracił Cacophonus Conch i Deadly Six zwrócili się przeciwko niemu, przejmując kontrolę nad armią Badników. Zeti próbowali następnie zniszczyć zarówno Eggmana jak i Sonica, ale zostali ostatecznie pokonani. Po tym jak Eggman opuścił Lost Hex, Deadly Six zajęli jego bazę w Lava Mountain Zone, którą odtąd znano jako Zeti Castle.

The Last Minute Edytuj

IDW 22 Deadly Six Gathering

Deadly Six zgromadzeni na Lost Hex

W Sonic the Hedgehog #21 Doktor Starline przybył do Zeti Castle w Lava Mountain Zone na Lost Hex, aby uzyskać pomoc od Deadly Six w odzyskaniu kontroli nad szalejącymi na powierzchni planety Zombotami. Zavok przyjął jego ofertę, prosząc o nieco czasu na zebranie grupy. W Sonic the Hedgehog #22 Deadly Six zgromadzili się na Lost Hex i postanowili, że wykorzystają okazję do zniszczenia Doktora Eggmana i Sonica, oraz całego ich świata. W Sonic the Hedgehog #23 Doktor Starline powrócił na Lost Hex, gdzie Zavok zademonstrował mu swoje zdolności elektromagnetyczne pozwalające kontrolować roboty. Starline obiecał że wkrótce wezwie ich, gdy tylko dokończy ostatnie przygotowania.