FANDOM

Li Yan (リャン Ryan?) – postać pojawiająca się w serialu Sonic X. Jest to uliczny bandyta z Oriental City i lider grasującego tam gangu. Li Yan zamierzał zdobyć Szmaragd Chaosu dla pieniędzy, ale jego plany pokrzyżowali Knuckles i Hawk.

Historia Edytuj

Saga Szmaragdów Chaosu Edytuj

W odcinku Przygody Knucklesa i Hawka Li Yan i jego gang pojmali Hawka i zamknęli go w celi. Liczyli na to, że dowiedzą się od niego gdzie ukrył Szmaragd Chaosu. Wkrótce do miasta przybył Knuckles, który zaczął wypytywać o Hawka. Gang usłyszał o tym i zamierzał rozprawić się z kolczatką. Li Yan przerwał jednak walkę w karczmie, wiedząc że jego ludzie nie mają szans w starciu z Knucklesem. Yan zaprowadził kolczatkę do swojej kryjówki. Tam, Li Yan aktywował pułapkę i Knuckles wpadł do celi Hawka. W celi zamontowany był wcześniej podsłuch. Li Yan słuchał rozmowy Knucklesa i Hawka, aby dowiedzieć się gdzie ukryli Szmaragd Chaosu. W pewnym momencie bohaterowie ściszyli ton rozmowy, przez co Li Yan musiał zwiększyć głośność w swoich słuchawkach. Nagle Knuckles krzyknął do podsłuchu z całej siły, co zraniło uszy Li Yana i doprowadziło do upadku z krzesła. Członkowie gangu pomogli mu wstać. Li Yan zamierzał odegrać się na Knucklesie i Hawku i pobiegł do ich celi. Jednak więźniowie dawno uciekli, przez dziurę w ścianie.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Li Yan charakteryzuje się zastraszaniem wrogów swoimi rozmiarami i siłą. Jest bardzo zapalczywy i dumny ze swojej pozycji w świecie kryminalistów. Li Yan przeważnie zachowuje powagę i strach, mając oczy dookoła głowy gdziekolwiek pójdzie.

Wygląd Edytuj

Li Yan jest wysokim, skośnookim mężczyzną z czarnymi włosami i oczami. Jest silnie umięśniony. Nosi na sobie białą koszulę i żółtawe spodnie z czerwonymi szelkami.

Moce i umiejętności Edytuj

Li Yan jest bardzo silną, a także nieco inteligentną osobą.

Relacje z postaciami Edytuj

Sojusznicy Edytuj

  • Członkowie gangu

Wrogowie Edytuj

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria