FANDOM

Legend (レジェンド Rejendo?)Extreme Gear typu Board, pojawiająca się w serii Sonic Riders. Pozwala znacznie łatwiej wykonywać najlepsze triki.

Opis Edytuj

Legend jest białą deską. W grze Sonic Riders jest głównie biała, posiada dwa niebieskie punkty na środku i czerwono-cyjanowe paski z tyłu. W Sonic Riders: Zero Gravity deska jest bardziej wypukła, ale zachowuje swoją kolorystykę, przy czym posiada czerwone paski z boku. Z kolei w Sonic Free Riders jest znów bardziej płaska, ale utrzymuje kolorystykę z poprzedniej części.

Historia Edytuj

Sonic Riders Edytuj

Cudzy1 Has high level Air ability. Cudzy2
Opis, Sonic Riders
Legend

Legend w Sonic Riders

Fastest po raz pierwszy pojawiła się w grze Sonic Riders. Można ją odblokować znajdując instrukcję naprawy Legend w misji 5 Sand Ruins, oraz wrak Legend po ukończeniu misji 5 w Babylon Garden w Mission Mode - należy następnie zebrać 20 sztuk zielonego złomu, 20 żółtego, 20 czerwonego, 20 niebieskiego i 40 fioletowego aby ją naprawić. Legend posiada niskie ogólne statystyki, ale najwyższa jest z nich maksymalna prędkość. Posiada jednak specjalną właściwość, dzięki której gracz automatycznie wyskakuje na najwyższe i najdalsze dystanse z każdej rampy. Gracz nie musi ładować swoich skoków podczas wjeżdżania na rampę, ale w przypadku opcjonalnych ramp nadal będzie musiał wcisnąć przycisk skoku. Dzięki temu łatwo jest uzyskiwać wysoka rangi za poszczególne triki i niemal zawsze docierać do trudno dostępnych skrótów. Jednakże Leegend nie uzyskuje paliwa za wykonywane triki, przez co gracz będzie go musiał szukać głównie w Item Boxach i Air Pit, albo używając skrótów dla swojej postaci, takich jak rozbijanie przeszkód, jazda po szynach, czy latanie, lub też zdobywanie kolejnego poziomu.

Przyspieszenie ★ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
Limit ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
Siła ★ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
Skręcanie ★ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

Sonic Riders: Zero Gravity Edytuj

Cudzy1 Gear used by a legendary windmaster. That legacy lives on, making riders ace midair tricksters. Cudzy2
Opis, Sonic Riders: Zero Gravity
Legend ZG

Legend w Sonic Riders: Zero Gravity

W Sonic Riders: Zero Gravity Legend może być zakupiona w sklepie za 2600 pierścieni. Według jej profilu była używana przez legendarnego mistrza wiatru, którego dziedzictwo nadal żyje, umożliwiając wykonywanie najlepszych powietrznych trików. Legend posiada tutaj lepsze statystyki niż poprzednio, ze średnią maksymalną prędkością, siłą i skręcaniem, ale słabym przyspieszaniem. Legend może teraz pozyskiwać Gravity Points tylko z trików i zdobywaniu doładowań. Punkty nie są przyznawane za korzystanie ze skrótów, albo wykonywanie Meteor Burst podczas Gravity Dive. Legend nadal ulepsza rangę trików gracza, ale tylko kiedy posiada aktywne Gear Parts.

Przyspieszenie █ ░ ░ ░ ░ ░
Limit █ █ █ ░ ░ ░
Siła █ █ █ ░ ░ ░
Skręcanie █ █ █ ░ ░ ░

Legend posiada także dwie Gear Part do wyboru, w które może być wyposażona.

Nazwa Ikona Opis Wymagania
Trick Rank +1 Trick Rank Icon Zwiększa rangę trików wykonywanych przez gracza o jedną. 50 pierścieni

Sonic Free Riders Edytuj

Cudzy1 The favorite gear of a famous Wind Master, able to enhance the rider's trick skills. Cudzy2
Opis, Sonic Free Riders
Legend FR

Legend w Sonic Free Riders

W grze Sonic Free Riders Legend można zakupić w sklepie za 500 pierścieni. Jest określana jako ulubiona deska sławnego Mistrza Wiatru. Posiada ponownie bardzo niskie statystyki maksymalnej prędkości, przyspieszenia i siły, a jedynie lepsze skręcanie. Legend w dalszym ciągu ulepsza długość i wysokość skoków wykonywanych z ramp. Podobnie jak w Sonic Riders Legend nie odzyskuje jednak paliwa za wykonywanie trików. Może być wyposażona w dwie Gear Parts.

Przyspieszenie █ ░ ░ ░ ░ ░
Limit █ ░ ░ ░ ░ ░
Siła █ ░ ░ ░ ░ ░
Skręcanie █ █ ░ ░ ░ ░

Galeria Edytuj