Leśna Góra – lokacja pojawiająca się w serialu anime Sonic X. Jest to obszar z opuszczoną fabryką w pobliżu Station Square.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Leśna Góra, jak sama nazwa wskazuje, to górzysty obszar porośnięty lasami. Dominują tu drzewa iglaste. Można tu dojechać pociągiem ze Station Square.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Saga Szmaragdów Chaosu[edytuj | edytuj kod]

W odcinku Nikczemny podstęp Doktor Eggman wylądował Egg Fortem II w Leśnej Górze, aby tu przygotować się do odnalezienia ostatniego Szmaragdu Chaosu. Doktor wysłał robota E-77 Lucky na poszukiwania. Po drodze na robota natknął się Knuckles. Po tym jak kolczatka pomógł mu, Lucky wskazał położenie bazy Eggmana. Knuckles i Chris przybyli tutaj później, aby negocjować z Eggmanem zebranie wszystkich Szmaragdów Chaosu. Nocą Topaz i Rouge zlokalizowały Egg Fort II w Leśnej Górze i powiadomiły o tym Prezydenta. Knuckles i Chris powrócili w tym samym czasie z sześcioma Szmaragdami Chaosu, które przekazali Eggmanowi. Doktor jednak oszukał ich i wyrzucił Knucklesa z fortecy, a Chrisa porwał. Egg Fort II odleciał z Leśnej Góry, kiedy Sonic pojawił się i dowiedział się od Knucklesa o wszystkim.