FANDOM

Leśna Góra – lokacja pojawiająca się w serialu anime Sonic X. Jest to obszar z opuszczoną fabryką w pobliżu Station Square.

Opis Edytuj

Leśna Góra, jak sama nazwa wskazuje, to górzysty obszar porośnięty lasami. Dominują tu drzewa iglaste. Można tu dojechać pociągiem ze Station Square.

Historia Edytuj

Saga Szmaragdów Chaosu Edytuj

W odcinku Nikczemny podstęp Doktor Eggman wylądował Egg Fortem II w Leśnej Górze, aby tu przygotować się do odnalezienia ostatniego Szmaragdu Chaosu. Doktor wysłał robota E-77 Lucky na poszukiwania. Po drodze na robota natknął się Knuckles. Po tym jak kolczatka pomógł mu, Lucky wskazał położenie bazy Eggmana. Knuckles i Chris przybyli tutaj później, aby negocjować z Eggmanem zebranie wszystkich Szmaragdów Chaosu. Nocą Topaz i Rouge zlokalizowały Egg Fort II w Leśnej Górze i powiadomiły o tym Prezydenta. Knuckles i Chris powrócili w tym samym czasie z sześcioma Szmaragdami Chaosu, które przekazali Eggmanowi. Doktor jednak oszukał ich i wyrzucił Knucklesa z fortecy, a Chrisa porwał. Egg Fort II odleciał z Leśnej Góry, kiedy Sonic pojawił się i dowiedział się od Knucklesa o wszystkim.