FANDOM

Lazaar – postać pojawiająca się w serialu Sonic the Hedgehog. Jest to stary czarodziej, który w przeszłości pragnął dominacji nad światem. Posiada specjalny kryształ, który służy mu jako komputer do rzucania zaklęć.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

Wiele stuleci temu Lazaar pragnął zdominować Mobius. Z nieznanych powodów zapadł w głęboki sen w swojej fortecy w Forbidden Zone, czekając na kogoś wystarczająco podłego, aby go przebudzić. Jednocześnie pozostawił swojego strażnika, który miał go chronić. Jednakże śniąc przez stulecia, zaczął żałować swojego postępowania i zdecydował się oddać dobru.

Sezon pierwszy Edytuj

Satam Super Sonic 165

Lazaar więzi Sonica w bańce

W odcinku Super Sonic Doktor Robotnik ukradł Komputer Lazaara z Forbidden Zone. Gdy czarodziej się przebudził, napotkał Sonica, którego posądził o bycie złodziejem. Lazaar uwięził Sonica w magicznej bańce. Po chwili wyczuł, że Robotnik wykorzystuje moc jego komputera, co go osłabiało. Lazaar postanowił zaufać Sonicowi, który obiecał że odzyska jego komputer. Lazaar uwolnił jeża z bańki, ale zabrał mu jego prędkość. Obiecał ją zwrócić dopiero kiedy Sonic odzyska komputer, a tymczasem niebieski jeż miał polegać na swoim sprycie. Po tym jak Sonic, Sally i Bunnie zwrócili Lazaarowi jego komputer, ten podziękował im i oddał jeżowi jego szybkość. Następnie, razem ze swoim strażnikiem, wrócił do fortecy w Forbidden Zone, która skurczyła się i zniknęła.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Lazaar był kiedyś złym czarodziejem, który pragnął panować nad światem. Jednak śpiąc przez stulecia, zaczął żałować swoich czynów i chciał, aby to dobro zatryumfowało. Jest nieufny wobec obcych, ale jest miły i przyjazny wobec tych którzy dowiodą przed nim swojej wartości.

Wygląd Edytuj

Lazaar jest dość chudym i wysokim, starym mężczyzną o siwych włosach i czarnych oczach. Posiada rozczochraną fryzurę i długą brodę, która sięga niemal ziemi. Charakterystyczne są także jego szpiczaste uszy i nos. Nosi na sobie czerwoną szatę z żółto-zielonym pasem do rzucania zaklęć.

Moce i umiejętności Edytuj

Lazaar jest zdolny do rzucania zaklęć, za pomocą swojego przenośnego komputera w krzystale, albo magicznego pasa na jego szacie. Kiedy inni korzystają z jego magii, odbiera mu to siły i moc, czyniąc słabym. Potrafi rzucać swoje zaklęcia bardzo szybko, nie pozwalając swoim celom na unikanie ich. Lazaar potrafi przykładowo zamykać swoje cele w magicznych bańkach, odbierać im ich moce jak na przykład super szybkość, czy też znikać razem z całym Forbidden Zone.

Relacje z postaciami Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria