FANDOM

Latający szpieg, Rouge – jedenasty odcinek serialu Sonic X.

Fabuła Edytuj

Odcinek rozpoczyna się od sceny w której Rouge włamuje się do miejskiej galerii sztuki i kradnie stamtąd drogocenny diament. Nazajutrz Cream i Cheese oglądają w telewizji reportaż z wczorajszego włamania. Amy wchodzi do ich pokoju z pizzą, szukając Sonica. Cream powiedziała jej, że jeż poleciał z Tailsem i Chrisem. Amy postanowiła zatem zjeść pizzę ze swoją przyjaciółką. Tymczasem Sonic, Tails i Chris lecieli Tornadem X, szukając Szmaragdu Chaosu. Prezydent zebrał się w tym czasie ze swoimi doradcami, aby omówić plan pozbycia się Doktora Eggmana. Jednak doktor dysponował znacznie bardziej zaawansowaną technologią niż jakiekolwiek państwo na ziemi. Jeden z doradców zasugerował aby zawrzeć współpracę z Soniciem, który jako jedyny był w stanie powstrzymać złego doktora. Prezydent postanowił zatem wysłać delegację. Chris wrócił do szkoły, rozmawiając z Frances i Dannym o poszukiwaniach Szmaragdu Chaosu. Na lekcji plastyki Chris narysował czerwony szmaragd, co zaciekawiło Pana Stewarta, bowiem szmaragdy w świecie ludzi miały kolor zielony. Pan Stewart powiedział im, że czerwony szmaragd znaleziono w starej fabryce w Silky Heights (w rzeczywistości GUN zastawiło tam pułapkę na Sonica i jego przyjaciół). Rouge usłyszała to i postanowiła zdobyć szmaragd. Kiedy Chris i Danny skończyli zajęcia pobiegli z tą informacją do Amy i Tailsa. Polecieli zatem Tornadem X, podczas gdy Sonic biegł pieszo. Bohaterowie polecieli za Soniciem, który skręcił w prawo za drogowskazem. Kiedy odlecieli Rouge wyszła z ukrycia i okazało się, że pokazała im fałszywy kierunek. Nietoperzyca poleciała do starej fabryki, gdzie podniosła świecący przedmiot. Okazało się że nie jest to Szmaragd Chaosu, lecz drobinka szkła. Po chwili została otoczona przez oddział żołnierzy GUN. Rouge dała się aresztować Topaz, przedtem wyśmiewając ją przy pozostałych żołnierzach. Kapitan postanowił jednak nie zakładać nietoperzycy kajdanek. Rozpoznał w Rouge złodziejkę, która okradła galerię sztuki. Mimo że żołnierze nie złapali Sonica i jego przyjaciół, to postanowili przyprowadzić Rouge do Prezydenta.

Sonic i jego przyjaciele w Tornadzie X szukali szmaragdu przez cały dzień. Chris i Danny zaczęli się robić głodni. Rouge w tym czasie przybyła do Białego Domu. Prezydent i jego doradcy zaoferowali nietoperzycy współpracę: immunitet dla kradzieży klejnotów w zamian za współpracę z rządem. Rouge miała zostać agentką pracującą dla Prezydenta. Rouge zgodziła się, wiedząc że dzięki temu pozna lokalizację pozostałych Szmaragdów Chaosu. Tymczasem Sonic i jego przyjaciele odkryli, że powinni wybrać prawą drogę aby dostać się do opuszczonej fabryki. Rouge i oddział żołnierzy GUN wysłano do Fortecy Doktora Eggmana, w celu zebrania informacji o bazie operacyjnej złego naukowca. Rouge założono bransoletę z ładunkiem wybuchowym, aby nietoperzyca nie próbowała ucieczki. Kiedy żołnierze lądowali w bazie, Sonic i jego przyjaciele dostali się do starej fabryki, ale nie znaleźli tutaj śladu po szmaragdzie. Rouge w tym czasie niecierpliwiła się tym, że żołnierze nie mogą znaleźć wejścia do bazy. Zabrała więc kapitanowi linę z hakiem i poleciała. Kapitan miał już zdetonować jej bombę, kiedy Topaz pokazała że Rouge znalazła wejście. Tak wiec żołnierze zaczęli badać bazę, zdobywając informacje o układzie korytarzy. Ostatnie co im zostało to lokalizacja elektrowni. Jednak zabrakło im czasu, więc postanowili się wydostać. Rouge zauważyła, że doktor może trzymać w bazie Szmaragd Chaosu. Kapitan wycofał swój oddział z bazy, przydzielając Topaz do pilnowania Rouge. Obie znalazły szmaragd, ale wtedy zaatakował ich E-70 Noizi. Robot złapał Topaz i zaczął emitować ultradźwięki, które ogłuszały Rouge. Obudziły się również inne roboty, oraz sam Doktor Eggman. Rouge została zaatakowana nie tylko przez E-70, ale również otoczona przez inne roboty. Udało jej się sprawić, że roboty zniszczyły się nawzajem. Jednak Szmaragd Chaosu przepadł. Rouge przecięła swoją bransoletę i wrzuciła ją do megafonu E-70. Robot ucichł. Wtedy Rouge kazała Topaz zdetonować bransoletę. Eksplozja zniszczyła megafon Noiziego, a Rouge dobiła robota wykonując Screw Kick. Następnie razem z Topaz odleciała, mijając po drodze Eggmana. Doktor zauważył, że jego robot został zniszczony. E-70 wybuchł doktorowi prosto w twarz, a Rouge i Topaz uciekły przed eksplozją na czas. Nastał ranek. Chris i Danny byli w tym czasie w szkole, ale wczorajsze poszukiwania szmaragdu zmęczyły ich, co zauważył Stewart. Pan Stewart przeprosił ich za pomyłkę, a Chris i Danny wybaczyli mu, śmiejąc się wspólnie.

Karty Edytuj

Postacie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W japońskiej wersji Rouge szydzi z Topaz kiedy ta chce jej założyć kajdanki, posądzając o S&M (sadomasochizm). Jednak w angielskiej wersji mówi że jest twarda jak na starszą panią.
  • Australijskie DVD nadało temu odcinkowi nazwę Rouge, Beautiful Thief!.
  • Na początku odcinka Rouge nosi Treasure Scope z Sonic Adventure 2.