FANDOM

Last Utopia Zone – finałowy poziom w grze Sonic the Hedgehog Pocket Adventure, gdzie gracz toczy walkę z ostatnim bossem. Jeśli w trakcie rozgrywki zostało zebranych sześć Szmaragdów Chaosu (siódmy zostanie zdobyty po walce z bossem tego poziomu), to gracz będzie mógł później przejść do dodatkowego poziomu o nazwie Chaotic Space.

Opis Edytuj

Poziom rozgrywa się na zewnątrz kosmicznej stacji Doktora Eggmana, w otoczeniu podobnym do finałowej walki z Death Egg Zone.

Last Utopia Zone to w rzeczywistości biegnąca cały czas prosto, metalowa platforma z żółtymi płaskami na wierzchu. Poziom składa się tylko z walki z bossem: maszyną Eggmana zasilaną przez Szmaragd Chaosu.

Jeśli gracz nie miał przy sobie sześciu Szmaragdów Chaosu podczas przechodzenia poziomu, to po pokonaniu bossa, Sonic zacznie gonić uciekającego w Egg Mobilu Eggmana. Jeż skoczy następnie w pojazd, zadając mu cios. Wybuchający Egg Mobile zacznie spadać w dół. Po chwili to samo spotka również kosmiczną stację doktora, która zacznie tracić wysokość i spadać na ziemię. Na pomoc Sonicowi przyleci Tails w samolocie Tornado i złapie jeża, ratując go. Natomiast kosmiczna baza spadnie z hukiem do oceanu. Sonic i Tails będą następnie lecieć samolotem z powrotu do domu.

Jeśli gracz zebrał w trakcie gry sześć Szmaragdów Chaosu i pozyskał siódmy po pokonaniu bossa tego poziomu, to Eggman zacznie uciekać w przestrzeń kosmiczną, a Sonic dokona transformacji w Super Sonica i zacznie ścigać doktora, który po chwili wsiądzie do swojego nowego robota.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Last Utopia Zone

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj