FANDOM

Laser Hunter (レーザーハンター Reizāhantā?) – robot GUN pojawiający się w serialu anime Sonic X.

Opis Edytuj

Laser Hunter to biało-ciemnoniebiesko-żółty robot o humanoidalnej sylwetce. Posiada głowę w kształcie czapki z daszkiem. W prawej dłoni posiada działko laserowe, pozwalające strzelać pojedynczymi wiązkami.

Historia Edytuj

Saga Shadowa Edytuj

Laser Hunter zostały stworzone przez GUN na początku Sagi Shadowa, na podstawie robotów Eggmana. W odcinku Tajemnica "Projektu Shadow" pojedynczy Laser Hunter zaatakował Doktora Eggmana, Decoe i Bocoe którzy włamali się do Więzienną Wyspę. Został jednak szybko zniszczony przez rakiety. W odcinku Ucieczka z Więziennej Wyspy Laser Hunter zostały wysłane do walki z Doktorem Eggmanem, który po raz drugi napadł na wyspę. W odcinku Zagrożenie z kosmosu Laser Hunter i inne roboty GUN zaatakowały Knucklesa i Sonica. Większość została zniszczona przez bohaterów, resztę dobił Pan Tanaka.

Saga półksiężyca Edytuj

Dwa Laser Huntery zostały wysłane do walki z Soniciem, który niszczył należące do Eggmana Mirror Tower. Roboty nie trafiły w niebieskiego jeża, ale zniszczyły siebie nawzajem.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria