Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Lanolin – postać pojawiająca się w komiksach z serii Sonic the Hedgehog publikowanych przez IDW Publishing. Jest to antropomorficzna owca należąca do Restoration.

Utworzenie[]

Lanolin została utworzona przez Adama Bryce'a Thomasa jako postać pojawiająca się w tle w Sonic the Hedgehog #2. Pojawiała się później w kolejnych numerach, ze zmienianym wyglądem. Scenarzysta Ian Flynn potwierdził później jej imię.

Historia[]

Fallout[]

Lanolin przybiegająca ostrzec Sonica i Amy

W Sonic the Hedgehog #2 Lanolin przebywała w Riverside, gdzie ostrzegła Sonica i Amy przed nadciągającymi Badnikami.

Infection[]

W Sonic the Hedgehog #13 Lanolin dołączyła do Restoration aby pomóc w odbudowie świata.

Crisis City[]

W Sonic the Hedgehog #20 Lanolin przebywała w Restoration HQ podczas epidemii Metal Virusa.

Big's Big Adventure i The Last Minute[]

Lanolin w Restoration HQ

W Sonic the Hedgehog Annual 2020 Lanolin zajmowała się przeglądaniem raportów w Restoration HQ, kiedy na miejsce zjawił się Big poszukujący Żabka. Nie zwracała jednak na niego zbyt dużej uwagi. Później udało jej się uciec, wraz z garstką ocalałych, kiedy Zomboty pojawiły się w Restoration HQ. W Sonic the Hedgehog #24 wzięła udział w ewakuacji Spiral Hill Village na którą zrzucony został Metal Virus.

All or Nothing[]

Lanolin pomagająca zakładać obóz ocalałych na Angel Island

W Sonic the Hedgehog #25 Lanolin, wraz z resztą ocalałych z Restoration HQ i Spiral Hill Village, przybyła na Angel Island i została w statku ratunkowym. Czuła się wtedy niekomfortowo, ponieważ nad jej krzesłem siedział zarażony Sonic. W Sonic the Hedgehog #26 pomogła rozbić obóz dla ocalałych.

Out of the Blue[]

W Sonic the Hedgehog #31 Lanolin wzięła udział w przyjęciu w Spiral Hill Village z okazji zakończenia epidemii Metal Virusa.

Chao Bases and Badnik Races[]

W Sonic the Hedgehog #35 Lanolin była obecna w White Park Chateau.

Test Run[]

Lanolin oprowadza Belle po nowym Restoration HQ

W Sonic the Hedgehog #37 Lanolin przebywała w nowym Restoration HQ, kiedy została wezwana przez Jewel, aby zaprowadzić Belle do warsztatu maszynowego.

Zeti Hunt[]

W Sonic the Hedgehog #41 Lanolin spotkała w Restoration HQ Vectora, który poinformował ją że przybyli na prośbę Jewel. Zakłopotana Lanolin wezwała Jewel głośno przez krótkofalówkę, po czym udała się w swoją stronę.

Charakterystyka[]

Osobowość[]

Lanolin jest bardzo pomocną i pracowitą osobą, która podąża zgodnie z poleceniami, ale jest też zbyt formalna. Jewel i inni członkowie Restoration muszą jej przez to przypominać aby nieco się odprężyła. Łatwo ją również przestraszyć.

Wygląd[]

Lanolin jest antropomorficzną owcą o białym futrze. Jej futro na głowie służy za włosy i jest spięte różnymi pomarańczowymi opaskami. Posiada niebieskie oczy i małe, ostre rogi na głowie. Nosi różne ubrania, w zależności od sytuacji. Pierwotnie nosiła żółtą spódniczkę, zielone opaski na włosy i brązowe buty. Od momentu rozpoczęcia pracy w Restoration zaczęła nosić zieloną koszulkę i pomarańczową sukienkę, oraz biało-fioletowe buty. Podczas sagi Metal Virusa nosiła również czerwony kombinezon z czerwono-białymi butami, oraz czarnymi ochraniaczami na ramiona i łokcie i goglami. Na Angel Island ubrana była w czarną koszulkę, buty sportowe, zielone spodnie i pomarańczowe rękawice, a także poprzednie ochraniacze i gogle. Nieco później była przebrana w kremowy sweter, zielone spodnie, białe buty zimowe i przestała zakłądać opaski na włosy. Jej ostatni ubiór to pomarańczowy top, jasnobrązowa koszula, brązowe spodnie z pasem, pomarańczowe buty, oraz czarne rękawy na łokcie i brązowe rękawiczki bez palców. Czasami nosi także dzwonek na szyi.

Galeria[]

Ciekawostki[]

Oryginalny szkic okładki A Sonic the Hedgehog #30

Advertisement