FANDOM

Landar – postać pojawiająca się w serialu Sonic X. Jest to męski przedstawiciel rasy Cosmo, który zginął w trakcie wojny na planecie Green Gate.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

Kiedy wróg zaatakował planetę Green Gate, Landar bronił Daisy przed myśliwcami wroga. Dokonał transformacji w Mover Mode i zniszczył kilka statków kosmicznych przeciwnika. Jednak chwilę później stracił całą swoją energię życiową i zginął.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Landar był odważnym wojownikiem, gotowym poświęcić nawet własne życie w obronie tych, na których mu zależało.

Wygląd Edytuj

Landar jest męskim przedstawicielem rasy Cosmo o jasnobrązowej skórze i pomarańczowych oczach. Posiada długie, zielone włosy, z których wystają gałęzie przypominające rogi. Landar nosi niebieską szatę z czerwonymi wykończeniami.

Moce i umiejętności Edytuj

Jako męski przedstawiciel rasy Cosmo Landar mógł dokonać transformacji w Mover Mode. W tej formie zmieniał się w ogromnego potwora, przypominającego dinozaura. Posiadał w tej formie bardzo dużą siłę i wytrzymałość, ale wykorzystanie Mover Mode wiązało się ze zużyciem całej jego energii życiowej, co prowadziło do śmierci.

Relacje z postaciami Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • Landar nie był nazwany w japońskiej wersji Sonic X. Dopiero w angielskim dubbingu nadano mu imię.
  • Jest to jedyny znany z imienia męski przedstawiciel rasy Cosmo, który nie został Metarexem.