FANDOM

Land Breaker – pojazd pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog. Jest to czerwony quad, z którego korzysta Knuckles the Echidna.

Opis Edytuj

Land Breaker to czerwony quad z czarnymi kołami i srebrnymi błotnikami, przypominającymi płytki na butach Knucklesa. Posiada także żółte i zielone akcenty, również nawiązujące do butów kolczatki.

Historia Edytuj

Sonic & Sega All-Stars Racing Edytuj

Sonic and Sega All Stars Racing character select 18

Land Breaker w Sonic & Sega All-Stars Racing

W Sonic & SEGA All-Stars Racing Land Breaker posiada najwyższą możliwą sterowność, co czyni go dość wygodnym w obsłudze pojazdem czterokołowym. Nieco niższe, ale wciąż wysokie, jest jego przyspieszenie. Szybkość jest niewielka, a turbo-przyspieszenie, które można uzyskać z paneli przyspieszających lub z driftowania, jest bardzo małe.

Sonic & All-Stars Racing Transformed Edytuj

Transformed Character Select 03

Land Breaker w Sonic & All-Stars Racing Transformed

W Sonic & All-Stars Racing Transformed Land Breaker został przeprojektowany. Posiada teraz trzy koła - dwa z przodu i jedno z tyłu, przy czym błotniki na przednich kołach są srebrne i wystają z nich kolce. Oprócz tego sam kształt pojazdu uległ dość znaczącym zmianom, a żółte i zielone akcenty przeniesiono. Land Breaker może się także transformować w łódź(dwa przednie koła rozkładają się w kształt płóz, a tylne w tworzą wirniki), oraz w samolot (koła przechylają się w taki sposób, aby tworzyć turbiny pozwalające poruszać się pojazdowi w powietrzu). W domyślnych statystykach Land Breaker jest zrównoważonym pojazdem, posiadając średnie statystyki szybkości, przyspieszenia, sterowności i boostu.

Team Sonic Racing Edytuj

TSR Knuckles Stats

Bazowe statystyki Land Breakera w Team Sonic Racing

W grze Team Sonic Racing Land Breaker pojawia się jako samochód Knucklesa. Ponownie został przeprojektowany. W tej wersji stał się bardziej płaski i czerwony kolor zastąpił w wielu miejscach srebrny. Odzyskał swoje cztery koła, na błotnikach których pozostały srebrne kolce, oraz żółte i zielone akcenty. Jego bazowe statystyki świadczą o wysokiej obronie i pędzie, umiarkowanej szybkości, ale słabemu kierowaniu i przyspieszeniu. Statystyki mogą być modyfikowane przez zamienianie części, podobnie jak kolorystyka auta. W trakcie wydarzeń z gry Land Breaker był jednym z samochodów, które Dodon Pa podarował Knucklesowi i jego przyjaciołom w ramach organizowanych wyścigów. Knuckles wykorzystywał go podczas trwania wyścigów. Samochód został potem zniszczony, kiedy bohaterowie musieli zostawić go na pokładzie Final Fortress, ale Dodon Pa obiecał dostarczyć nowy.

Galeria Edytuj

Szkice koncepcyjne Edytuj

Artwork Edytuj

Sprites Edytuj