Lake Crystal (プルプル湖 Puru Puru-ko?, dosł. "Puru Puru Lake") – poziom w grze Tails Adventure. Jest siódmą dostępną lokacją.

Opis Edytuj

Na poziomie Lake Crystal Tails musi płynąć swoim Sea Fox w górę rzeki. Prąd spycha gracza do tyłu, jeśli ten się zatrzyma. Dlatego należy pozostawać w ruchu. Cofać trzeba się wtedy, kiedy zbliżają się przeciwnicy. Można w ten sposób ominąć ich ataki. W niektórych miejscach pojawiają się kłody, który płyną w kierunku gracza. Należy nad nimi przeskakiwać. Czasami na kłodach stoją kombatanci Kukku, których trzeba pokonać, aby bezpiecznie przeskoczyć. Rzeka biegnie cały czas w górę i co jakiś czas na drodze gracza będą stawały wodospady. Aby osiągnąć odpowiednią wysokość skoku, gracz będzie potrzebował ulepszenia Extra Speed. W przeciwnym razie skoki nie osiągną dostatecznej wysokości.

Przeciwnicy Edytuj

Nazwa Sprite
Jump Combatant
Jump Combatant
Bomber Combatant
Bomber Combatant

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Lake Crystal

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • W Lake Crystal nie pojawiają się żadne przedmioty do zdobycia