FANDOM

Lah (ラー ?) – postać pojawiająca się w filmie Sonic: Night of the Werehog. Jest to kobieta-duch zamieszkująca nawiedzony dom. Su i Wu walczą o jej względy, przynosząc jej zdjęcia przerażonych osób. Lah rozstrzyga które zdjęcie jest lepsze i całuje ducha, który je wykonał.

Historia Edytuj

Lah od dawna otrzymywała zdjęcia przerażonych osób od Su i Wu. Najlepsze zdjęcia wieszała na tablicy w swoim pokoju, a także całowała fotografa który dostarczył jej rozrywki. Pewnej nocy do posiadłości przybyli Sonic i Chip. Su i Wu dostarczali Lah kolejne zdjęcia Chipa. Lah bardzo spodobało się jego przerażenie. Jednak w końcu zauważyła, że na niektórych zdjęciach znalazł się Sonic, który wcale nie był przerażony. Lah obraziła się za niekompetencję Su i Wu. Później dostała dwa zdjęcia, które mocno ją rozbawiły. Su i Wu mieli na nich pokraczne miny. Kiedy Sonic pokonał dwa duchy, Lah znalazła zdjęcie niebieskiego jeża w formie Jeżołaka. Zakochała się w nim. Widząc Chipa, wpadła na pewien pomysł. Lah porwała Chipa i związała go, zamykając w nawiedzonym domu. Sama przybrała formę Chipa i zaczęła chodzić za Soniciem. Pod koniec filmu zrobiła sobie z jeżem zdjęcie.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Lah jest duchem kobietą. Posiada chude, białe ciało i fioletowe włosy, a takżę jasnoniebieskie oczy. Lah nosi różową suknię i bransolety na dłoniach.

Moce i umiejętności Edytuj

Lah może latać, a także zmieniać swój kształt. Była w stanie przybrać formę Chipa, która była niemal doskonałą kopią.

Galeria Edytuj

Szkice koncepcyjne Edytuj

Zrzuty ekranu Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj