Cudzy1 Welcome to the great wide open! Bumpers and flippers fling you across the maze like a little blue pinball. Springs let you leap to higher levels. Badniks fire sticky wads of glue to slow you down so they can attack. Cudzy2
Opis, Sonic Labyrinth'

Labyrinth of the Sky – pierwszy poziom w grze Sonic Labyrinth. Składa się z trzech normalnych zon i krótszej czwartej z bossem.

Opis Edytuj

Labyrinth of the Sky to pierwszy labirynt w grze. Ze względu na swoje położenie jest najłatwiejszym labiryntem. Zbudowany pośród chmur kryje niewiele zagrożeń. Tak jak w każdym labiryncie gracz musi zebrać trzy klucze i donieść je do mety, aby przejść do kolejnej zony. W Labyrinth of the Sky pojawiają się żółte taśmy, przesuwające gracza, a także niebieskie płytki które popychają postać w danym kierunku. Pomarańczowe sprężyny pozwalają skakać na inne platformy. Występują tu też flippery. Poza przeciwnikami, przeszkody stanowią tutaj wysuwane kolce i staczające się ze stromych urwisk kule. W pierwszej zonie poziom ma jasnoniebieską kolorystykę, w drugiej żółtą, w trzeciej ciemnoniebieską, a w czwartej znowu jasnoniebieską. W czwartej strefie Sonic stacza się po długim urwisku. Może wtedy zbierać pierścienie i przebijać się przez wystające z podłogi okna. Na końcu znajduje się otwór, prowadzący na arenę z bossem. Po zniszczeniu bossa Sonic odzyskuje Szmaragd Chaosu i przechodzi do kolejnego labiryntu.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Mecha Gorilla

Bossem poziomu jest mechaniczny goryl. Na początku walki mniejsze goryle pojawiają się na środku areny i wędrują w stronę gracza. Można je zniszczyć Spin Dashem, albo poczekać aż wybuchną przy kontakcie ze ścianą. Po tym pojawi się Mecha Gorilla. Boss atakuje gracza swoimi latającymi łapami, które wysyła aby trafiły Sonica. Aby go zniszczyć trzeba cały czas pozostawać w ruchu, wykonując Spin Dash.

Badniki Edytuj

Nazwa Sprite
Peppepe
Peppepe
Toriri
Toriri
Flowawa
Flowawa

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Zone 1
Zone 2
Zone 3
Before the Boss

Galeria Edytuj

Mapy Edytuj

[?
]
Galeria

Zone 1 Edytuj

[?
]
Galeria

Zone 2 Edytuj

[?
]
Galeria

Zone 3 Edytuj

[?
]
Galeria

Zone 4 Edytuj

[?
]