Być może szukałeś poziomu z wersji na Mega Drive?

Labyrinth Zone – czwarty poziom w ośmiobitowej wersji gry Sonic the Hedgehog. Następuje po Jungle Zone, a poprzedza Scrap Brain Zone.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Labyrinth Zone jest kompleksem ruin w jaskini na South Island. Wypełniona jest różnego rodzaju pułapkami, jednak największym niebezpieczeństwem jest obecność wody. Gracz może w niej przebywać przez ograniczony czas, jednak może go przedłużyć zdobywając pęcherzyki powietrza. Ponadto w wodzie Sonic porusza się znacznie wolniej.

Gracz może natrafić na rozmaite przeszkody, takie jak kolce, włócznie, kolczaste kukle czy badniki. Dodatkową przeszkodą są ślepe uliczki oraz sekcje wymagające precyzyjnych skoków.

Położenie Szmaragdu[edytuj | edytuj kod]

Szmaragd znajduje się pod koniec aktu drugiego. W przypadku Game Gear, zdobycie Szmaragdu jest proste, gdyż bronią go jedynie kolce na suficie. Gracz musi jedynie odpowiednio wskoczyć na wyższy klocek. W przypadku wersji na Master System jest to utrudnione. Szmaragd znajduje się bowiem wewnątrz kolców. Aby go zdobyć, gracz musi zdobyć nietykalność z monitora na platformie, a następnie szybko przebyć platformową sekcję i wskoczyć, wciąż nietykalnym, w kolce.

Boss[edytuj | edytuj kod]

Osobny artykuł: Boss poziomu Labyrinth Zone (8-bit)

Bossem poziomu jest Doktor Robotnik w pojeździe, którego używał w Bridge Zone. Będzie wyłaniał się z trzech otworów w podłodze i suficie. Walka toczy się w całości pod wodą. Do pokonania wymagane jest 8 uderzeń.

Przeciwnicy[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Nazwa japońska Sprite
Burrobot Mogurin (モグリン?)
Burrobot 8 bit sprite.png
Jaws Puku-puku (プクプク?)
Jaws 8 bit sprite.png
Orbinaut Unidus (ウニダス?)
Orbinaut 8 bit sprite.png

Muzyka[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Muzyka
Labyrinth Zone

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Akt 1[edytuj | edytuj kod]

[?
]
Galeria

Akt 2[edytuj | edytuj kod]

[?
]
Galeria

Akt 3[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Labyrinth Zone jest jednym z trzech poziomów w ośmiobitowej wersji, które oparte są na poziomach z 16-bitowej wersji.