FANDOM

Cudzy1 I say, that little Sonic and his friend Tails chappies are jolly good fellows! Cudzy2
Książę Charnock, Close Encounter of the Sonic Kind

Książę Charnock – postać pojawiająca się w serialu Adventures of Sonic the Hedgehog. Jest to kosmita i książę pochodzący z planety Rhombus.

Historia Edytuj

Close Encounter of the Sonic Kind 054

Książę Charnock witający Sonica i Tailsa

W odcinku Close Encounter of the Sonic Kind książę Charnock i jego doradca, Splorg, wracali ze swoich przedłużonych wakacji na planetę Rhombus, gdzie miała się odbyć koronacja. Ponieważ zostały im jeszcze dwie godziny, Charnock postanowił zatrzymać się na chwilę na planecie Mobius. Jednakże gdy się do niej zbliżali, ich statek został przyciągnięty przez Electro Suction Plate z taką siłą, że się rozbił. Charnock jednak nie zwrócił na to szczególnej uwagi i zaczął fotografować otoczenie. Scratch i Grounder kazali mu się wtedy usunąć z drogi, a gdy Charnock ich zignorował, to został przez nie złapany w siatkę. Później jednak Sonic i Tails uratowali Charnocka oraz Splorga przed Badnikami. Po tym jak Charnock przywitał się ze swoimi wybawcami, Splorg poinformował go że spóźnią się na koronację, a wtedy młodszy brat księcia zostanie królem i zniszczy planetę Mobius. Przeraziło to Charnocka, który potrzebował części zamiennych do swojego statku kosmicznego. Sonic znalazł większość z nich, ale wciąż brakowało im dwóch istotnych elementów - szklannej pokrywy kokpitu, oraz stożka nawigacyjnego. Bohaterowie udali się do dżungli, gdzie Charnock był zafascynowany drzewami i lokalnymi rybami, a Sonic musiał go ratować przed jadowitymi wężami i wkroczeniem do wodospadu. Scratch i Grounder próbowali ich również zaatakować w dżungli za pomocą panela przyciągającego, ale sami padli ofiarą własnej broni. Po tym jak bohaterowie znaleźli w dżungli pokrywę kokpitu, wyruszyli do kanionu. Tam Charnock oddalił się aby fotografować skały przypominające ekwipunek sportowy. Chwilę po tym jak Sonic pokazał mu stożek nawigacyjny, Scratch i Grounder znów zjawili się by zaatakować. Charnock i Sonic schylili się jednak, unikając promienia przyciągającego. Scratch i Grounder zostali zmiażdżeni przez głaz, który doprowadził do zawalenia się skały z kanionu. Charnock i Sonic wyszli jednak cało, ale książę podniósł niewłaściwy stożek - okazał się nim być nos Groundera. Bohaterowie wrócili do kanionu, gdzie Charnock odebrał nos Groundera od Tailsa i podał go Sonicowi, aby zmusić badniki do pościgu. Bohaterowie odzyskali potem stożek nawigacyjny, ale Doktor Robotnik zabrał im go potem i uwięził Tailsa. Sonic dał się uwięzić, w zamian za uwolnienie Tailsa i oddanie stożka nawigacyjnego. Splorg sugerował Charnockowi, aby już odeszli, jednank książę uważał że nie byłoby w porządku, gdyby nie pomógł. Sonicowi. Charnock zaczął więc udawać, że podziwia Egg-O-Matic i zapytał, czy może zrobić zdjęcie. Oddalił się następnie i celowo pchnął wielką skałę za swoimi plecami, która zbiła kolejne jak klocki domina. Robotnik i jego pojazd zostali przygnieceni przez skały, a Charnock oswobodził Sonica. Bohaterowie wrócili następnnie do statku kosmicznnego, który naprawił Splorg. Przed odejściem, Charnock odpowiedział na pytanie Sonica, ujawniając mu że jego młodszy brat miał w rzeczywistości dwa lata. Po chwili książę i Splorg odlecieli z wielką prędkością na planetę Rhombus, aby zdążyć na koronację.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Książę Charnock jest optymistyczny, czasami przesadnie, oraz często roztrzepany i nieświadomy zagrożeń. Pasjonują go inne planety, które fotografuje z wszelkimi szczegółami, zachwycając się wszystkim czego nie można znaleźć na jego planecie. Zwykle jest zrelaksowany, ale nie zupełnie beztroski. Jako przyszły król ma świadomość swojej odpowiedzialności i uważa, że jeśli nie będzie w stanie pomóc swoim sojusznikom w potrzebie, to nie będzie dobrym władcą.

Wygląd Edytuj

Książę Charnock jest humanoidalnym kosmitą o zielono-niebieskiej skórze na całym ciele, z wyjątkiem dolnej szczęki która jest kremowa. Charakterystyczne dla Charnocka są macki odstające mu z tyłu głowy, wysoki nos, ogon, a także czarne oczy z żółtymi twardówkami. Charnock nosi na sobie biały kask ze złotą koroną, brązową bluzę z szerokim kołnierzem, bez rękawów, białe spodnie, oraz czarnne buty. Zwykle posiada także przewieszony aparat.

Moce i umiejętności Edytuj

Książę Charnock potrafi posługiwać się swoim aparatem do wykonywania fotografii, a także umie pilotować statki kosmiczne. Jako przyszły król planety Rhombus ma także umiejętności przywódcy

Relacje z postaciami Edytuj

Rodzina Edytuj

  • Nienazwany młodszy brat

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria