FANDOM

Kremowy WispWisp pojawiający się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

Kremowe Wispy po raz pierwszy wspierały Sonica podczas jego przygód w Lost Hex. Krótko po tym jak rozpoczęła się wojna między Resistance, a Imperium Eggmana, Wispy zostały poproszone przez przyjaciół Sonica o pomoc. Kosmici z wielką chęcią udzielili wsparcia, godząc się nawet na to by oczekiwać w kapsułach na podniesienie przez żołnierzy Resistance. Krótko przed końcem walk, wiele Kremowych Wispów zostało przejętych przez Rougha i Tumble'a w Barricade Town.

Fallout Edytuj

W Sonic the Hedgehog #3 Sonic i Knuckles odkryli Kremowe Wispy uwięzione w arsenale miasta, które przejęli Rough i Tumble. Kremowe Wispy wyzwoliły się potem spod kontroli Rougha i Tumble'a, dzięki temu że przekonał je Sonic. Najemnicy zostali pokonani, a miasto wyzwolone. Kremowe Wispy dołączyły do świętowania, a także obiecały trzymać się blisko mieszkańców miasta i pomagać im w obronie ich domów.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Wygląd Edytuj

Kremowy Wisp jest Wispem o kremowym kolorze skóry. Posiada też dwoje niebieskich oczu. Na głowie ma duży kolec w kształcie błyskawicy. Ponadto, posiada również trzy trójkątne odnóża.

Moce i umiejętności Edytuj

Kremowy Wisp potrafi lewitować. Jego naturalną zdolnością jest wytwarzanie i gromadzenie energii, która może być potem wykorzystana w Wisponach. Jego moc opiera się na elektryczności.