FANDOM

Kremowy Wisp (アイボリーウィスプ Aiborī Uisupu?, ang. Ivory Wisp) – jeden z gatunków Wispów, który pojawia się w serii Sonic the Hedgehog. Po raz pierwszy pojawił się w grze Sonic Lost World. Zapewnia transformację w Kremową Błyskawicę.

Historia Edytuj

Sonic Lost World Edytuj

W grze Sonic Lost World Kremowe Wispy pojawiły się po raz pierwszy w wersji na Nintendo 3DS. Występują w Kapsułach Wispów jako power-up, który umożliwia transformację w Kremową Błyskawicę. Można je spotkać w Tropical Coast, Frozen Factory, Silent Forest i Lava Mountain.

Sonic Forces Edytuj

W grze Sonic Forces Kremowe Wispy pojawiają się w Kapsułach Wispów jako power-up który pozwala skorzystać z mocy kremowego Wisponu. Pojawiają się w Spaceport, Prison Hall, Arsenal Pyramid, Park Avenue, Aqua Road, Capital City, Guardian Rock, Null Space i Imperial Tower.

Team Sonic Racing Edytuj

W grze Team Sonic Racing Kremowe Wispy pojawiają się jako jeden z power-upów, który można wylosować z Item Boxów. Zapewniają moc Kremowej Błyskawicy.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Kremowy Wisp jest Wispem o kremowym kolorze skóry. Posiada też dwoje niebieskich oczu. Na głowie ma duży kolec w kształcie błyskawicy. Ponadto, posiada również trzy trójkątne odnóża. Ogólnie z wyglądu jest podobny do Cyjanowego Wispa.

Moce i umiejętności Edytuj

Osobny artykuł: Ivory Lightning

Kremowe Wispy potrafią unosić się w powietrzu, co jest głównie ich metodą na szybkie poruszanie się.

Kremowe Wispy potrafią również wygenerować swój własny i unikalny wariant potężnej energii wewnątrz własnego ciała, zwany Hyper-go-on, co jest ich źródłem życia. Nie jest jednak pewne w jakim stopniu mogą one z niego korzystać.

Są również w stanie wejść do ciała innych osób, i jeśli nie są materialne mogą pożyczać ich Hyper-go-on. W przypadku Sonica, kiedy Kremowy Wisp wejdzie do niego, przekształci go w postać Ivory Lightning, która pozwala mu na poruszanie się jak błyskawica i rażenie wrogów prądem.

W innych mediach Edytuj

IDW Publishing Edytuj

Osobny artykuł: Kremowy Wisp (IDW)

W komiksach IDW Publishing Kremowe Wispy posiadają przeszłość taką samą jak w grach do momentu zakończenia wydarzeń z Sonic Forces. Po zakończeniu wojny Wispy nadal pomagały mieszkańcom świata Sonica.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj