FANDOM

Temat tego artykułu pojawia się głównie lub wyłącznie w serii Sonic Underground.
Ten artykuł jest tylko zalążkiem!

Królowa Aleena – postać pojawiająca się w serialu Sonic Underground. Jest antropomorficzną jeżycą o fioletowym futrze, królową Mobotropolis i matką Sonica, Sonii oraz Manica. Po tym jak Doktor Robotnik doszedł do władzy, Królowa Aleena musiała uciekać wraz ze swoimi dziećmi. Gdy usłyszała przepowiednię Wyroczni, postanowiła oddać swoje dzieci i ukryć się, aby w przyszłości mogła się z nimi pojednać i obalić Robotnika. Po latach jej dzieci spotkały się i przysięgły, że odnajdą matkę.

Historia Edytuj

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Królowa Aleena jest troskliwą władczynią, zarówno wobec swoich dzieci jak i poddanych. Starała się zrobić co mogła, by chronić dzieci, czasami nawet eliminując grupę Swatbotów aby ocalić Manica. Za jej rządów mieszkańcy Mobiusa żyli w pokoju. Gdy Doktor Robotnik doszedł do władzy, Królowa Aleena z ciężkim sercem porzuciła swoje dzieci z zamiarem pojednania się z nimi w przyszłości. Zależało jej na tym aby spotkała się z dziećmi w odpowiednim czasie, aby spełniła się przepowiednia Wyroczni. Obawiała się, że gdyby coś poszło nie tak to coś złego spotkały ją i jej rodzinę.

Wygląd Edytuj

Królowa Aleena jest antropomorficzną jeżycą pozbawioną kolców. Posiada fioletowe futro i kremową skórę wokół ust i dłoni. Z głowy wyrastają jej ciemnofioletowe włosy. Posiada także czarne oczy i nos. Królowa nosi złotą koronę z klejnotami, złotą pelerynę, oraz białą suknię z różnymi złotymi zdobieniami. Po tym jak zostawiła swoje dzieci, zaczęła nosić czerwony płaszcz z kapturem.

Moce i umiejętności Edytuj

Królowa Aleena posiada zdolności przywódcze, a także kilka nadnaturalnych, magicznych zdolności takich jak projekcja swojej osoby w innych lokacjach i teleportacja między miejscami. Jej korona posiada klejnot, który świeci się mocniej gdy jest bliżej niej.

Relacje z postaciami Edytuj

Rodzina Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Początkowo Królowa Aleena miała mieć czerwone futro, co można zauważyć na jej wczesnych szkicach koncepcyjnych.