FANDOM

Cudzy1 Unikaj korka najdłużej, jak się da. Przejeżdżaj przez bramki, by zyskiwać dodatkowy czas i zdobywać punkty. Cudzy2
Korek

Opis Korka

Korek – wydarzenie pojawiające się w grze Team Sonic Racing.

Opis Edytuj

Korek to wydarzenie pojawiające się tylko w trybie Drużynowej Przygody. Gracz może wziąć w nim udział sam, lub w towarzystwie dwóch towarzyszy z drużyny sterowanych przez prawdziwych graczy. Celem gracza jest przejeżdżanie przez czerwone bramki, jednocześnie omijając jadące po trasie roboty. Pozostały czas pokazywany jest na pasku u góry ekranu. Z czasem pasek zaczyna się wyczerpywać, a kiedy dojdzie to zera to graczowi skończy się czas i wyzwanie zostanie zakończone. Gracz musi przejeżdżać przez czerwone bramki, wytwarzane między dwoma robotami. Po przejechaniu przez bramkę gracz otrzyma punkty, a także dodatkowy czas. Zderzenie się z jakimkolwiek robotem na trasie powoduje chwilowe wpadnięcie w poślizg i utratę dotychczasowej prędkości. Roboty pojawiają się następujące typy robotów:

Obraz Typ Strategia
Korek Bramka
Bramka Dwa jadące po torze roboty, między którymi wytwarza się czerwona bramka. Przejechanie przez nią zapewnia dodatkowy czas, oraz punkty. Uderzenie w robota niszczy bramkę i uniemożliwia przejechanie przez nią.
Korek Robot 1
Niebieski robot Robot jadący po torze.
Korek Robot 2
Żółty robot Robot który zjeżdża na prawo, lub lewo w trakcie jazdy po torze.
Korek Robot 3
Czerwony robot Robot który jedzie po torze i ustawia się tak, aby stanąć na drodze gracza.

W Korku pojawiają się także cztery medale - brązowy, srebrny, złoty i platynowy, które funkcjonują jak kamienie milowe. Im więcej gracz zbierze pierścieni, tym bliżej będzie danego medalu. Kiedy gracz dojdzie do platynowego medalu, wyzwanie automatycznie zakończy się sukcesem.

Drużynowa Przygoda Edytuj

Wystąpienia Korka w trybie Drużynowej Przygody.

Rozdział II: Pora na Wyścig Edytuj

Etap Trasa
Etap 2-7 Whale Lagoon

Rozdział III: Zgadnijcie, kto wrócił! Edytuj

Etap Trasa
Etap 3-9 Pinball Highway

Rozdział VI: Uprowadzenie Edytuj

Etap Trasa
Etap 6-10 Haunted Castle