FANDOM

Kontynent Natury – lokacja pojawiająca się w serialu anime Sonic X. Jest to egzotyczny kontynent.

Opis Edytuj

Kontynent Natury pokrywają głównie sawanny i lasy tropikalne. Jest to bardzo bujny przyrodniczy teren. Obszar ten zamieszkują: gepardy, lwy, słonie, żyrafy, goryle, hipopotamy, krokodyle, zebry, nosorożce i inne zwierzęta. Oprócz tego mieszczą się tu również ludzkie miasteczka.

Historia Edytuj

Saga Szmaragdów Chaosu Edytuj

W odcinku Starcie na sawannie Sonic, Tails i Chris lecieli Tornadem X nad Kontynentem Natury. Wtedy zaatakował ich Doktor Eggman w Egg Forcie. Sonic zdołał zepsuć Egg Fort, ale Tornado X zostało trafione odłamkiem latającej fortecy i musiało awaryjnie lądować. Tails i Chris zajęli się naprawą Tornada, podczas gdy Sonic pobiegł pozwiedzać kontynent, ścigając się z gepardem. Egg Fort natomiast rozbił się w jednym z jezior. Eggman musiał bronić się przed krokodylami, które chciały go pożreć, a Decoe i Bocoe wyruszyli na poszukiwania Sonica, pilotując robota E-65 Gorru-Gaooh. W międzyczasie Tails i Chris odkryli, że dwaj biznesmeni chcieli zbudować tamę na sawannie, co groziłoby wyginięciu wielu zwierząt. Tails i Chris poprowadzili protesty ludzi i udało im się wstrzymać budowę. Biznesmeni nie dawali jednak za wygraną i chcieli przyspieszyć nadejście pory opadów, podpalając lasy, co doprowadziłoby do zalania całego kontynentu. Eggman i jego roboty przeszkodziły im w tym jednak, nieświadomie. Eggman zniszczył również wszystkie maszyny budowlane, podczas walki z Soniciem. Po tym jak Eggman i jego roboty zostali pokonani, dwaj biznesmeni zostali aresztowani, a Sonic i jego przyjaciele cieszyli się razem ze zwierzętami z nadejścia spokoju.

Ciekawostki Edytuj

  • Według Tailsa, ze wszystkich miejsc na Ziemi Kontynent Natury najbardziej przypomina świat Sonica.