FANDOM

Konflikt postaci – bossowie pojawiający się w grach Sonic Adventure i Sonic Adventure DX: Director's Cut. Są to wydarzenia podczas których gracz staje do walki z inną grywalną postacią.

Konflikty postaci znacznie różnią się od innych bossów w grze. Zamiast pasku zdrowia boss posiada licznik. Walki te są również jednorazowe: pojawiają się tylko podczas trybu fabularnego i nie mogą być później powtórzone w Time Trial. Walki są proste i krótkie. Aby pokonać oponenta wystarczy zadać mu trzy uderzenia. Bossowie korzystają z podstawowych ataków danej postaci i zmieniają swoją strategię co każdy otrzymany cios. Walki toczą się na polach przygód. W miejscu pojedynku generowana jest pewna ilość pierścieni.

Sonic the Hedgehog Edytuj

Konflikt z Soniciem rozgrywają: Knuckles i Gamma. Knuckles walczy z Soniciem niedaleko jeziora w Mystic Ruins, ponieważ pokłócił się z nim o Szmaragdy Chaosu. Gamma spełnia rozkaz Eggmana, w ramach którego ma wyeliminować niebieskiego jeża, a jego walka toczy się na pokładzie Egg Carriera.

W walce Sonic korzysta z następujących ataków:

  1. Próbuje zaatakować gracza wykonując Spin Attack.
  2. Po otrzymaniu pierwszego uderzenia wykonuje szybki Spin Dash.
  3. Po otrzymaniu drugiego uderzenia wykonuje skok i próbuje zaatakować gracza Homing Attackiem.

Knuckles the Echidna Edytuj

W konflikcie z Knucklesem udział biorą: Sonic i Tails. Kolczatka zaatakował ich ponieważ pomylił posiadane przez nich Szmaragdy Chaosu z odłamkami Głównego Szmaragdu. Obie walki toczą się w pobliżu jeziora w Mystic Ruins

W walce Knuckles korzysta z następujących ataków:

  1. Atakuje gracza w pełni naładowanym Punch Attackiem.
  2. Wykonuje wolniejszą wersję Spin Attacku po otrzymaniu pierwszego uderzenia.
  3. Po otrzymaniu druiego uderzenia Knuckles będzie skakać i szybować w stronę gracza..

E-102 Gamma Edytuj

W konflikcie z Gammą uczestniczą: Sonic i Tails. Robot otrzymał od Eggmana zadanie wyeliminowania intruzów. Walka toczy się na zewnętrznym pokładzie Egg Carriera.

W walce Gamma korzysta z następujących ataków:

  1. Strzela w gracza pociskami Lock-on.
  2. Po otrzymaniu pierwszego uderzenia podskakuje i unosi się na swoim Jet Boosterze, jednocześnie strzelając w gracza.
  3. Po otrzymaniu drugiego uderzenia Gamma przełączy się na Drive Mode i będzie strzelać do gracza.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Fight For My Own Way

Galeria Edytuj

Sonic Adventure Edytuj

Sonic the Hedgehog Edytuj

[?
]
Galeria

Knuckles the Echidna Edytuj

[?
]
Galeria

E-102 Gamma Edytuj

[?
]
Galeria

Sonic Adventure DX: Director's Cut Edytuj

Sonic the Hedgehog Edytuj

[?
]
Galeria

Knuckles the Echidna Edytuj

[?
]
Galeria

E-102 Gamma Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • Tails jest jedyną postacią która bierze udział w konfliktach, ale nie jest bossem w żadnym z nich.