Ten artykuł dotyczy walki w Sonic & Knuckles. Zobacz też inne znaczenia tego wyrażenia.

Knuckles the Echidna – boss poziomu Hidden Palace Zone w grach Sonic & Knuckles oraz Sonic 3 & Knuckles.

Boss Edytuj

Walka z Knucklesem rozgrywa się w jednej z komnat w Hidden Palace Zone. Na arenie Knuckles czeka na gracza, który nieostrożny może wbić prosto na niego i zostać uderzony pięścią. Przez chwilę stoi w bezruchu, szykując się do ataku.

Knuckles posiada trzy ataki, których używa zależnie od pozycji gracza oraz innych czynników. Gdy stoi w bezruchu, a gracz znajdzie się blisko, Knuckles będzie uderzał swoimi pięściami, próbując zadać obrażenia. Knuckles może zaatakować również Spin Dashem i w formie kulkowej przejść na drugą stronę areny walki. Ostatnim atakiem jest szybowanie, w czasie którego próbuje zadać obrażenia, gdy gracz znajdzie się w powietrzu.

Ataki wykonywane przez Knucklesa są naprzemiennie, tj. po staniu w bezruchu, wykonuje Spin Dash lub szybuje. Ataki wykonywane są również bezpośrednio po otrzymaniu obrażeń. Te można zadać wykonując Spin Jump i lądując na głowie Knucklesa. Wykonanie Spin Dasha nie da rezultatów, ponieważ potrafi on odbić ten atak kucając z wysuniętymi pięściami. Uderzyć Knucklesa można także gdy ten szybuje. Należy jednak uderzać od dołu lub od tył, gdyż z przodu wysunięte są pięści, zadające obrażenia.

Po ośmiu uderzeniach, Knuckles pada wycieńczony na podłogę. Nie leży jednak długo, gdyż po serii eksplozji z prawej strony areny, szybko wstaje i udaje się w prawo, do Ołtarza Szmaragdów, z którego Doktor Eggman wykrada Główny Szmaragd.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Knuckles Theme

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • Widoczna w tle mozaika przedstawia walkę The Doomsday Zone. Po lewej znajduje się robot Eggmana trzymający Główny Szmaragd, zaś po prawej - Super Sonic.

Zobacz też Edytuj